Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:18:20 GMT

افشاگری «فوتبال لیکس» درباره 2 تخلف سرخیو راموس

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۲۷۰۶

افشاگری «فوتبال لیکس» درباره 2 تخلف سرخیو راموس

تهران- ایرنا- فوتبال لیکس پایگاه اینترنتی افشا کننده اطلاعات محرمانه در حوزه فوتبال از تخلف کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید از قوانین مبارزه با دوپینگ خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، سرخیو راموس کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید بار دیگر به سوژه‌ای جنجالی برای محافل خبری تبدیل شد، اما این بار به دلیلی که قطعاً خوشایند وی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای نشریه اشپیگل آلمان به نقل از پایگاه اینترنتی «فوتبال لیکس»، راموس دو بار از قوانین مبارزه با دوپینگ اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تخطی کرده است.
بر طبق این گزارش، نمونه تست دوپینگ راموس در آزمایشگاه «سیبرسدورف» اتریش به شماره 3324822 به خاطر استفاده از ماده ممنوعه «دگزامتازون» مثبت اعلام شده است. این تست دوپینگ پس از فینال لیگ قهرمانان سال 2017 از کاپیتان رئال مادرید گرفته شده بود، همان دیداری که در آن کهکشانی‌ها بر یوونتوس غلبه کردند و برای دوازدهمین بار قهرمان اروپا شدند.
در این گزارش همچنین آمده است که پزشک باشگاه رئال مادرید اعتراف کرده که روز قبل از بازی دو مورد تزریق ماده دگزامتازون در زانو و کتف راموس انجام داده، موردی که اتحادیه فوتبال اروپا نیز آن را تأیید کرده است. این اما تنها موردی نیست که راموس را به تخطی از قوانین مربوط به مبارزه با دوپینگ متهم کرده است.
در ماه آوریل سال 2018 قرار بود سازمان مبارزه با دوپینگ اسپانیا از راموس آزمایش دوپینگ بگیرد، اما او قبل از این آزمایش به رختکن رفت و دوش گرفت و این در حالی بود که مسئولان آژانس به او در خصوص عواقب این کار هشدارهای جدی داده بودند. طبق قوانین سازمان مبارزه با دوپینگ اسپانیا، رفتن بازیکنان به سرویس‌های بهداشتی و حمام، قبل از ارائه نمونه دوپینگ‌شان ممنوع است.
به دنبال انتشار این گزارش، باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای فوری، موضوع را تکذیب و تأکید کرده است که راموس نه تنها هرگز از انجام تست دوپینگ خودداری نکرده است، بلکه بازرسان اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و آژانس مبارزه با دوپینگ اسپانیا کاملاً در جریان داروهای تزریق شده به کاپیتان کهکشانی‌ها بوده‌اند و آن را تأیید کرده‌اند.
ورزشی **9118**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی

این شما و این ال کلاسیکوی واقعی اروپا.

طرفداری | در جریان دیداری از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید مقابل هم قرار می گیرند.

اطلاعات مسابقه بایرن مونیخ و رئال مادرید روز و تاریخ برگزاری: سه‌شنبه، 30 آوریل ۲۰۲4 | 11 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت: ۲۲:۳۰ به وقت تهران تورنمنت: دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا - فصل 24-2023 ورزشگاه: آلیانتس آرنا (مونیخ) داوران: کلمن تورپن (داور اصلی) و ژروم بریزار (داور VAR) از فرانسه ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید بایرن مونیخ (1-3-2-4): اضافه می شود. رئال مادرید (2-4-4): لونین | وازکز، ناچو، رودیگر، مندی | والورده، کروس، شوامنی، بلینگام | وینیسیوس، رودریگو

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!