Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، قایقران تیم ملی اسلالوم کشورمان با اشاره به عنوان های کسب شده توسط نمایندگان کشورهای رقیب در سالهای گذشته گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و با وجود شرایط نا مناسب موفق به کسب یک طلا و یک برنز شدم.

امیر رضا نژاد قایقران تیم ملی اسلالوم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی گفت: از اسفند ماه سال 96 اردو ها را برای حضور موفق در اولین دوره مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر23 سال و جوانان آسیا که به میزبانی کشور خودمان برگزار شد آغاز کردیم و تمرینات مداوم و سختی را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نمایندگان کشورهای قزاقستان، چین تایپه و ازبکستان سخت ترین رقبا برای رسیدن به سکوی قهرمانی آسیا بودند، ورزشکاران این کشور ها در سال های گذشته موفق به کسب عنوان های قهرمانی جهان نیز شدند.

ملی پوش اسلالوم کشورمان افزود: در دو ماده کانوی تیمی و کانوی تکنفره جوانان به مصاف حریفان رفتم. در کانوی تیمی همراه محمد مهدی کنارنگ و محمد مهدوی نیا موفق به ایستادن بر سکوی قهرمانی آسیا شدیم و در کانوی تک نفره پس از رقابت بسیار سخت با حریفان اصلی نمایندگان قزاقستان، ازبکستان، چین تایپه و ورزشکاران تیم خودمان توانستم مدال برنز مسابقات را کسب کنم.

رضا نژاد در پایان افزود: از حمایت های مربیمان آقای شیرمحمدی و همه مسئولین سپاس گزارم و امیدوارم برنامه ریزی دقیق تر و بلند مدتی برای رشد ورزشکارن انجام بشه تا بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی رقابت روابط عمومی ملی پوش آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا که با حضور ۳۲ تیم از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز ‌شده بود، ظهر امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) با قهرمانی ایران به پایان رسید.

در دیدار فینال این مسابقات که در شهر روی‌اِت کشور تایلند برگزار شد، تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه‌نوی) به مصاف نماینده نخست لبنان رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد و قهرمان قاره کهن آسیا شد.

ملی‌پوشان ساحلی ایران در دو ست متوالی با امتیاز مشابه ۲۱ بر ۱۲ لبنان (الحبیب هادی – ابی کرم جاد) را شکست دادند تا والیبال ساحلی ایران برای دومین بار قهرمان زیر ۱۹ سال آسیا شود.

اکبرزاده و قلعه‌نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران با شکست هنگ‌کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت و سهمیه جهانی گرفت و در مرحله نیمه‌نهایی نیز استرالیا یک را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

بدین ترتیب تیم ایران با کسب هفت برد متوالی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا شد.

نادر انصاری، ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیاست و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

والیبال ایران سال ۱۴۰۳ را با عنوان نایب‌قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و در سامیلا به عنوان نایب‌قهرمانی دست یافت.

دیگر خبرها

  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا