Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: قاضی گالیکشی راننده بی احتیاط را از جنبه‌ی خصوصی جرم به پرداخت دیه و از جنبه‌ی عمومی آن نیز به جای یک ماه زندان به انجام خدمات عمومی رایگان محکوم کرد. هادی هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تاکید بر صدور آرائ مجازات جایگزین حبس عنوان کرد: بر اساس رای قاضی گالیکشی، راننده بی احتیاط در رانندگی که تعمیرکار وسایل برقی است به تعمیر و سرویس وسایل لوازم برقی مکان‌های مقدس و مذهبی شهرستان گالیکش به مدت ۵۰ ساعت محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاشمیان گفت: دفتر امام جمعه شهرستان گالیکش و واحد اجرای احکام کیفری این شهرستان بر اجرای حکم نظارت می‌کنند.

به گفته‌ی رئیس کل دادگستری استان گلستان از ابتدای امسال تا کنون قضات گلستانی بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ رای جایگزین زندان صادر کردند.

گفتنی است، گلستان از استان‌های پیشرو کشور در صدور آرای جایگزین حبس است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری گلستان مجازات جایگزین حبس قضات گلستانی آرای جایگزین حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی مهر  گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران این فرماندهی هنگام گشت زنی در جاده ها به یک خودرو وانت پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ نصراله دهقان افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۱۱ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل لباسشویی، پنکه، تلویزیون، اسپیلت و زودپز خارجی  را کشف و ضبط کردند.

جانشین انتظامی شهرستان مهر با بیان این که در این زمینه راننده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه  را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • صدور 31 حکم سبز جایگزین حبس در آذربایجان‌غربی
  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • صدور ۳۱ حکم جایگزین حبس در آذربایجان غربی در حمایت از محیط زیست
  • تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • ۱۰ تیم برای اعلام هشدار رانندگیِ با احتیاط در محدوده قلمرو یوزپلنگ مستقر هستند
  • معرفی اشتراک اسپاتیفای و روش خرید و فعالسازی آن