Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی رضا تیموری گفت: اجرای ۱۱ برنامه مدیریت تقاضا در اولویت برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان تهران قراردارد و مکلف هستیم که با اجرای این برنامه‌ها، ۳۵۱ مگاوات از پیک بار سال آینده را کاهش دهیم.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، حاجی رضا تیموری در پنجمین همایش بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی برای انتقال تفکر و فرهنگ بسیجی به نسل‌های آینده است، گفت: تشکیل بسیج مستضعفین در اوایل جنگ تحمیلی به فرمان امام خمینی (ره)  موجب تقویت بنیه دفاعی کشور و حضور بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس و در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیموری با اشاره به وظایف چند وجهی بسیج افزود: بسیجیان پیش قراولان سپاه اسلام و هم اکنون شاهد حضور آنها در سنگر اقتصاد مقاومتی هستیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به چالش‌های فراروی صنعت برق تصریح کرد: خوشبختانه با مشارکت و همراهی مردم فهیم و تلاش جهادگونه همه همکاران به ویژه همکاران بسیجی شرکت توانستیم مشکلات ناشی از اوج مصرف در تابستان جاری را سپری کنیم.

تیموری در ادامه خواستار تلاش مضاعف همکاران برای عبور از اوج مصرف در تابستان سال آینده شد و گفت: با تمام توان و امکانات در جهت اجرای برنامه‌های ابلاغی از سوی وزیر نیرو تلاش می‌کنیم.

* اجرای ۱۱ برنامه مدیریت تقاضا

تیموری افزود: اجرای ۱۱ برنامه مدیریت تقاضا در اولویت برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان تهران قراردارد و مکلف هستیم که با اجرای این برنامه‌ها ، ۳۵۱ مگاوات از پیک بار سال آینده را کاهش دهیم.

به گفته وی، انجام طرح های جهادی در راستای کاهش درصد تلفات انرژی ، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های فشار ضعیف و فشار متوسط ، تعدیل روشنایی معابر با تعویض چراغ با قدرت پایین تر و استفاده از لامپهای LED ، سرویس کولر های آبی مشترکین پرمصرف اداری و خانکی و همچنین استفاده از مولد های مقیاس کوچک اعم از سرمایه گذاری جدید و مولد های موجود ، همکاری صنایع و کشاورزان با قطع چهار ساعت در پیک بار و تغییر ساعت کار ادارات را ۱۱ برنامه مورد اشاره نام برد.

تیموری انجام فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی در زمینه مدیریت مصرف را ضروری دانست و خواستار ترغیب صاحبان صنایع و کشاورزان به مشارکت در طرح های تشویقی ایام اوج مصرف در تابستان شد.

وی عنوان کرد ارتقای سامانه های اطلاع رسانی و هوشمند سازی شبکه و ارتقای راهبری شبکه و همچنین کنترل و مدیریت هوشمند منابع سرمایه ای در دستور کار این شرکت برای ارتقای بهره وری با هزینه کم قرار دارد.

پنجمین همایش بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با حضور سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری،  مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تهران، داود طارمی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو، علیرضا احمدی یزدی فرمانده بسیج شرکت توانیر و رحیمی فرمانده بسیج توزیع برق استان تهران و بسیجیان و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران روز جمعه در سالن همایش شهید جنگروی شهرستان ری برگزار شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی مصرف برق وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۷۰ درصدی خسارات سیل با اجرای عملیات آبخیزداری

معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: در برنامه هفتم ۲۰ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری باید انجام شود که بر این اساس سالانه چهار میلیون هکتار تحت اجرای این عملیات قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان منابع طبیعی، حسن وحید اظهار کرد: سطوح اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری مشخص است و همواره در سطح استانی و ملی پیگیر اجرای این عملیات هستیم.

وی افزود: به‌رغم اینکه برنامه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده، اما برای اجرای چهار میلیون هکتار حدود سه تا ۳.۵ همت اعتبار مورد نیاز است؛ در برنامه هفتم ۲۰ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری باید انجام شود که بر این اساس سالانه چهار میلیون هکتار تحت اجرای این عملیات قرار می‌گیرد.

معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری ۷۰ درصد کاهش خسارت سیل را به همراه دارد، تصریح کرد: اجرای این عملیات منجر به تغذیه سفره آب‌های زیرزمینی تا ۶۰۰ مترمکعب و کاهش شش تا هشت تنی فرسایش خاک در هکتار می‌شود.

وحید با بیان اینکه در سطح ۱۰ هزار قنوات عملیات آبخیزداری انجام شده است، گفت: اجرای این عملیات ۱.۵ تا سه برابر آبدهی قنوات را افزایش می‌دهد.

کد خبر 747203

دیگر خبرها

  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارات سیل با اجرای عملیات آبخیزداری