Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@20:53:30 GMT

مسدود شدن آزادراه پل زال براثر ریزش کوه

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۳۲۳۸

سرهنگ همایون بخشی در گفت و گو با مهر، با اشاره به انسداد آزادراه خرم آباد- پل زال بر اثر بارش شدید باران و ریزش کوه اظهار داشت: این آزادراه در کیلومتر ۲۱ محور اندیمشک- خرم آباد بعد از عوارضی مسدود شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری، پلیس راه و نیروی انتظامی در حال بازگشایی مسیر هستند، تصریح کرد: در حال حاضر تردد در جاده قدیم پلدختر- اندیمشک انجام  می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۴ عضو یک خانواده براثر گاز گرفتگی

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با اعلام خبر فوت اعضای یک خانواده ۴ نفره به علت گازگرفتگی در ساحل گیسوم این شهرستان گفت:در پی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵، مبنی بر گاز گرفتگی چهار نفر از اعضای یک خانواده در یک چادر مسافرتی در ساحل گیسوم تالش بلافاصله نیرو‌های امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.


سعید رستمی افزود: این خانواده پدر، مادر به همراه دو فرزند دختر و پسر برای تعطیلات نوروز به تالش سفر کرده بودند، که در این اتفاق جان باختند.


 مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش تصریح کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که فوت این خانواده بر اثر گاز گرفتگی ناشی از روشن کردن پیک نیک داخل چادر مسافرتی بوده است.


 رستمی؛ سردرد، حالت تهوع، سرگیجه، خستگی و خواب‌آلودگی را از علائم مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن دانست و اضافه کرد: اگر فردی دچار چنین علائمی شود باید سریع به اورژانس ۱۱۵ اطلاع دهد، زیرا اگر این علائم ادامه پیدا کند سبب کاهش هوشیاری و در نهایت مرگ آن فرد خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵ نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن
  • مسمومیت 5 نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال مسدود شد
  • ورودی های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • ضرورت تسریع در بازسازی محدوده طویر - مرزن آباد کندوان
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • مرگ ۴ عضو یک خانواده براثر گاز گرفتگی