Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوالکام قصد دارد در تاریخ ۴ دسامبر برابر با ۱۳ آذرماه تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۱۵۰ خود را معرفی کند.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، براساس آخرین گزارش‌ها، موتو Z۴ یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی است که با تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۱۵۰ کوالکام معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که تراشه‌ی پرچمدار کوالکام، ماه آینده‌ی میلادی و در تاریخ ۴ دسامبر برابر با ۱۳ آذرماه معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز گذشته کوالکام چین اعلام کرد که تراشه‌ی نسل بعدی خود یعنی اسنپدراگون ۸۱۵۰ را به‌صورت رسمی در تاریخ ۴ دسامبر (‌۱۳ آذرماه)‌ معرفی خواهد کرد. باتوجه به خبرهایی که تاکنون در مورد تراشه‌ی مذکور منتشر شده است، از برخی مشخصات فنی آن اطلاع داریم. پیشتر گفته شده بود که اسنپدراگون ۸۱۵۰ موفق به شکست کرین ۹۸۰ و A۱۲ بایونیک در بنچمارک آنتوتو شد. 

در نظر داشته باشید که مشخصات اسنپدراگون ۸۱۵۰، خبر از معماری مشابه این تراشه با تراشه‌های کرین ۹۸۰ هواوی و اکسینوس ۹۸۲۰ سامسونگ می‌دهد که دارای طراحی کلاستر CPU سه‌هسته‌ای است. اسنپدراگون ۸۱۵۰، تراشه‌ای هشت‌هسته‌ای است که هسته‌ی اصلی آن روی فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز تنظیم شده است. سه هسته‌ی میانی روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کوچکتر روی فرکانس ۱.۷۸ گیگاهرتز تنظیم شده‌اند. انتظار می‌رود سال آینده‌ی میلادی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۵۰ در بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار اندرویدی به‌کار گرفته شود. با معرفی تراشه‌ی مذکور می‌توانیم اطلاعات بیشتری در مورد آن به‌دست آوریم.

منبع: زومیت 

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سامسونگ گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم

بر اثر گردباد‌های قدرتمندی که در ایالت‌های نبراسکا، آیووا و تگزاس آمریکا به وقوع پیوست، شش نفر مصدوم شدند. در مجموع، روز جمعه حدود ۸۰ گزارش از گردباد در حداقل پنج ایالت آمریکا به ثبت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • وزیر : مودم‌ تولید داخل نمی‌تواند سرعت بالا داشته باشد
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم