Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، مراسم جشن و سرور شب میلاد پیامبر اکرم(ص) در حرم حضرت معصومه(س) با تلاوت قرآن توسط کریم منصوری، سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ماندگاری، مداحی حاج عباس حیدرزاده و همخوانی گروه تواشیح معراج برگزار می‌شود.

مراسم روز میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) در صبح میلاد، پیش از اذان ظهر با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدوی ارفع، مداحی یاسر شیخ‌زاده و همخوانی گروه تواشیح ولیعصر(عج) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم ظهر سالروز تولد پیامبر اکرم(ص) بعد از نماز جماعت ظهر و عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میرباقری، عصر میلاد سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوشقانیان، مداحی حسن حیدرزاده و همخوانی گروه تواشیح بقیةالله(عج) در حرم حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود.

شام میلاد سراسر فرخنده پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشا همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رفیعی، مداحی تحویلدار و همخوانی گروه تواشیح موعود، پایان می‌یابد.

گفتنی است، تمامی برنامه‌های ذکرشده در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) برگزار و اجرا می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا کریم حرم 17 ربیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «سید محمد شوالا حیدرا» رهبر شیعیان و عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی کشور مالی ضمن زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، از بخش‌های مختلف حرم حضرت معصومه (س) نیز بازدید کرد.

در این بازدید با شخصیت و جایگاه این بانوی با کرامت از خاندان اهل بیت (س) آشنا شد.

کد خبر 6095192

دیگر خبرها

  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور