Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نشست دانشجویان جهان اسلام و یا کمیسیون دانشجویی سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی امروز برای اولین بار در تاریخ کنفرانس وحدت اسلامی با حضور نمایندگان دانشجویان داخل کشور در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

علیرضا فیروزی، رئیس کمیسیون دانشجویی سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: نخستین نشست دانشجویان جهان اسلام و یا کمیسیون دانشجویی سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی امروز برای اولین بار در تاریخ کنفرانس وحدت اسلامی با حضور دبیران و اعضای شورای مرکزی اتحادیه‌های دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان لندن به نمایندگی از انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا، نمایندگان دانشجویان داخل کشور و بیش از ۴۰ چهره خارجی از بیش از ۱۰ کشور جهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به حضور دانشجویانی از کشور‌های ایتالیا، ترکیه، عراق، لبنان، فلسطین، ساحل عاج، نیجریه، هندوستان، افغانستان و کشمیر در نشست دانشجویان جهان اسلام اشاره کرد و افزود: این کمیسیون با دستور و حمایت آیت الله اراکی، رئیس مجمع تقریب مذاهب تشکیل شده است و یک نقطه عطفی در کنفرانس امسال و وجه تمایزی با کنفرانس‌های سال‌های قبل است.

فیروزی افزود: بررسی راهکار‌ها و نقش جنبش دانشجویی مسلمان در حل مسئله یمن و فلسطین به عنوان دو اولویت جهان اسلام و همچنین بررسی راهکار‌ها جهت ارتباط، استمرار جلسات، انسجام و تشکیل یک اتحاد بین المللی در سطح دانشجویان جهان اسلام با بهره گیری از ظرفیت‌ها و توان دانشجویان حاضر در کمیسیون را دو محور نشست دانشجویی امروز عنوان کرد.

وی تصریح کرد: سخنران ویژه این نشست دانشجویی آیت الله اراکی، رئیس مجمع تقریب مذاهب و دیگر چهره‌های شرکت کننده در این کنفرانس هستند.

فیروزی گفت: رویکرد این بوده که این کمیسیون از فعالیت شکلی، نمایشی و تشریفاتی خارج شود و بیشتر گفتگو محور و حول هم اندیشی باشد. امیدواریم این نشست نقطه آغازی برای تشکیل یک جبهه ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی در سطح دانشجویان جهان اسلام و تشکیل یک اتحاد جامع میان دانشجویان مسلمان شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیروزی کنفرانس وحدت اسلامی جهان اسلام کمیسیون دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته