Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنل های علمی و تخصصی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در سطوح کارشناسی و دانشجویی با حضور محققان و پژوهشگران برتر همایش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (3 آذرماه) پنل های علمی و تخصصی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در سطوح کارشناسی و دانشجویی با حضور محققان و پژوهشگران برتر همایش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اولین کارگاه آموزشی با حضور محققان و پژوهشگران در دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ویژه دانشجویان برگزار شد.

 

دومین پنل تخصصی نیز با حضور پژوهگشران بین المللی و محققان برگزیده همایش در سالن جلسه مجموعه فرهنگی ولایت با عنوان گفتگو و مناظره و نقش آن در وحدت ادیان و مذاهب برگزار شد.

 

ارائه مقاله، بیان تجربیات در زمینه پژوهش مناظره و تبادل اندیشه در موضوع گفتگو و مناظرات رضوی از مهمترین محورهای سخنرانی این کارگاه ها و پنل ها بود.

 

میهمانان بین المللی این نشست های تخصصی از کشورهای نیجریه، افغانستان، عراق و جمهوری آذربایجان هستند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته وحدت سنندج مقام معظم رهبری خطبه نماز جمعه ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور شهدای امنیت خامنه ای آیت الله خامنه ای گزارش تصویری کردستان پنل علمی همایش بین المللي گفتگو و مناظرات رضوی نشست های تخصصی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از خانواده‌ها، ورزشدوستان و شهروندان بهبهانی همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش پیاده روی  که به نام پویش سلامتی را قدم بزن و به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان در یک فضا پرنشاط پیاده روی کردند.

مژگان اعتبار، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:  پیاده روی نقش بسزایی در کاهش قند خون، فشار خون و در مجموع برای سلامت بسیار مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم