Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج بار دیگر به موضوع تخلف‌های اقتصادی و روند رسیدگی به آن اشاره کرد، اما این بار پرده از اعمال فشار‌ها و لابی گری برای نجات متخلفین و مجرمان برداشت. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته نماینده، ولی فقیه در استان البرز آیت الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج بار دیگر به موضوع تخلف‌های اقتصادی و روند رسیدگی به آن اشاره کرد، اما این بار پرده از اعمال فشار‌ها و لابی گری برای نجات متخلفین و مجرمان برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان ضمن اشاره به عزم جدی دستگاه‌های مسئول در خصوص مبارزه با فساد گفت: هفته گذشته نیز تذکر داده‌ام، آقایانی که می‌روند وزرا و مسئولان را ملاقات می‌کنند تا متخلفان را نجات دهند دست از کارشان بردارند و بگذارند دستگاه‌ها کار خودشان را انجام دهند، ما مصمم هستیم که جلوی فساد گرفته شود و این مسئله را دنبال می‌کنیم تا وقتی هستم این کار را ادامه خواهم داد.

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که پیش از این صفحه استانی یکی از روزنامه‌ها خبر دستگیری شهردار سابق شهر کرج را انتشار داده بود، در این مطلب آمده است که وی در ارتباط با فردی که به اتهام تخلفات ارزی و نوسانات دلار در تهران بازداشت شده بود، دستگیر شده و پای برخی از اعضای سابق شورا و شهرداری نیز به پرونده باز شده است.

همچنین محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج و رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس طی گفت و گویی صراحتاً نام علی ترکاشوند شهردار سابق و عضو کنونی هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را عنوان کرد تا گمانه زنی‌های متعدد درباره وی رسمیت پیدا کند.

گفتنی است در اخبار آمده است که پس از دستگیری وی تعدادی از مسئولین استان البرز دست به اقدامات گسترده‌ای برای آزادی وی و تطهیر موضوع تخلفات زده اند که موجب اعتراض و موضع گیری امام جمعه کرج شد؛ ایشان در خطبه‌های هفته گذشته نیز در این باره اظهار داشت: "همچنین از دستگیری‌هایی که نسبت به مفسدین اقتصادی و افرادی که سوءاستفاده‌هایی داشتند و در شهر کرج و استان فعال بودند و بعضاً اسامی آن‌ها برای شما معلوم است و من بنا ندارم که اسم ببرم، این‌ها هم دستگیر شدند، تشکر می‌کنیم و خدا قوت میگوییم. البته در فضای مجازی عده‌ای تلاش می‌کنند که این‌طور القا کنند که مسئله شخصی بوده و چند روزی زندانی هستند و بعد آزاد می‌شوند که این‌طور نیست. از دستگاه‌های مربوطه می‌خواهیم با این مسائل قاطعانه برخورد کنند که اگر تعللی صورت بگیرد ناچاریم که به مردم جهت تنویر افکار عمومی مطالبی را عرض کنیم".

از قرائن این گونه بر می‌آید که پرونده نسبتاً بزرگ و جدی در حال رسیدگی است که طبق معمول با حاشیه سازی‌ها و لابی گری‌هایی برای اثرگذاری بر روند معمول پرونده همراه است که منجر به موضع گیری صاحب نظران شده، این فشار‌ها البته اتفاق جدیدی نیست و هر بار که دستگاه‌ها نظارتی و قضایی کشور دست به این گونه اقدامات شجاعانه‌ای میزنند عده‌ای با اعمال نفوذ سعی در تغییر نتیجه دارند.

امیدواریم دستگاه قضا به دور از هرگونه شاعبه سیاسی کاری و اعمال فشار این دست پرونده‌ها که مستقیماً با زندگی مردم و بیت المال ارتباط دارد را رسیدگی و متخلفان و مفسدان را به سزای اعمال خود برساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مفسدین اقتصادی شهردار سابق کرج تخلف اقتصادی نماز جمعه کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند