Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، سعید کوشکی، معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس امروز، 3 آذرماه در دیدار با بسیجیان اوقاف فارس با تأكید بر اینكه بسیج یك تشكل الهی است نه حزبی و جناحی، گفت: بسیج به دنبال حزب خدا و نه چپ و راست و نه به دنبال پست و مقام است و کسی که این‌گونه نیست، ادای بسیجی بودن را درمی‌آورد.
وی با بیان اینكه برخی‌ها در مورد پهلوی‌ها در فضای مجازی هیاهو می‌کنند، ‌گفت: محمدرضا پهلوی استان چهارم ایران را با فشارهای دولت‌های خارجی از ایران جدا کرد و دوره رضاشاه را هم بخش‌هایی از ایران جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز اگر می‌بینید یک عده اصول‌گرا، عده‌ای اصلاح‌طلب می‌شوند و هر کس برای خودش دکه‌ای بازکرده محصول حرکت امام و خون شهدا است؛ زیرا آزادی عمل را برای ما به ارمغان آورد.
کوشکی با اشاره به اینكه برخی‌ها می‌گویند چرا ولی‌فقیه در برخی از عرصه‌ها ورود نمی‌کند، گفت: مگر ائمه اطهار(ع) در زمان خودشان در همه جزییات ورود می‌کردند؟ مگر اسلام و خدا خودش چنین کاری کرده است؟ قرآن هم به این مسئله اشاره کرده است که اگر بنا بود همه شما را مؤمن کنم از ابتدا چنین کاری کرده بودم؛ پس خداوند هم در کار بنده‌های خود دخالت نمی‌کند بلکه برای هدایت آن‌ها رسول می‌فرستد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس اظهار كرد: در ایران اوج اختیار است؛ می‌گویند چرا شورای نگهبان این‌ها را تأیید کرد؟ وقتی در انتخاب نماینده‌های مجلس به‌جای یک انسان فهمیده و دردآشنا به سراغ انتخاب سیاسی می‌رویم نتیجه همین است، آن‌وقت مدعی هستیم که چرا ولی‌فقیه برخورد نمی‌کند؛ اگر ولی‌فقیه برخورد کند که همان دیکتاتوری می‌شود که شعار مرگ بر دیکتاتور برایش سر می‌دهند و امام برای مقابله با آن آمده است.
وی با اشاره به فتنه 88 و ایستادگی ولی‌فقیه در مقابل دیکتاتوری که خواستار ابطال و تکرار انتخابات بود، افزود: ایشان این‌گونه در مقابل دیکتاتوری ایستاد.
کوشکی گفت: کار حکیمانه دیگر امام که در صدر اسلام نیز رخ داد؛ پایه‌گذاری بسیج برای حراست و پیشبرد اهداف انقلاب بود و این زمینه را با اختیار خودمان فراهم کرد که چنانچه می‌خواهیم سازمان‌یافته به اسلام خدمت کنیم وارد آن شویم و الان بسیاری از افراد غیر عضو بسیج نیز با دین‌داری و تدین در حال خدمت هستند.
این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: بسیج توانایی‌های مردمی را برای اهداف مشخص‌شده مورد استفاده قرار می‌دهد و شاهد هستیم که توطئه‌های بسیاری در 40 سال گذشته توسط مردم و در قالب بسیج ناکام شد.
وی با بیان اینكه کالبد بسیج جسم ما و روح آن ایمان، تعهد بندگی نسبت به خدا است و کسی که می‌گوید بسیجی‌ام ولی اهل نماز و ادب نیست نام بسیجی ندارد، گفت: اولین شرط بسیجی بودن عبودیت است و دومین شرط نیز اطاعت از اهل‌بیت و ولایت‌فقیه است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با تصریح اینكه بسیجی عمل صالح را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد، گفت: عمل کردن به‌موقع را باید کار بسیجی عنوان کرد و نه این‌که مانند فتنه 88 منتظر بنشینیم تا آب‌ها از آسیاب بیفتند و بعد اظهارنظر کنیم؛ زیرا آن موقع دیگر ارزشی ندارد. وقت نماز صبح از سر طلوع فجر وقت تا زمان آفتاب نزدن و اگر نماز را وقت آفتاب زدن خواندید، نماز صبح نیست و قضا است.
وی افزود: برخی‌ها در جمهوری اسلامی این‌گونه و قضا رفتار می‌کنند، بسیاری از آدم‌های گردن‌کلفت را دیده‌ایم که در بعضی از موضوعات این‌گونه هستند. عمل کردن به‌موقع نه افراط و نه تفریط است. می‌گویند بسیجی ترمز بریده است؛ بسیجی برای انجام عمل صالح ترمز بریده است و نه برای خودرأی بودن. ترمز بسیجی ولایت و آنجایی است که او هدف‌گذاری کرد است.
کوشکی با اشاره به اینكه عمل بسیجی باید خالصانه باشد، گفت: بصیرت نیز از ویژگی‌های یک بسیجی است و پرفایده و کم‌هزینه بودن را نیز باید به این خصوصیات اضافه کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي بسيج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟

به گزارش قدس آنلاین، با وجود خبرهای مختلف مبنی بر عدم واریز سود سهام عدالت توسط شرکت‌های بورسی، این سود قبل از نوروز برای مردم واریز شد، حال سئوال اینجاست که نظارت‌ها بر این شرکت های بورسی چگونه است تا سود سهام عدالت به موقع واریز شود؟

ولی الله جعفری، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار در این خصوص گفت: ۳۶ شرکت بورسی و ۲ شرکت غیربورسی سود خود را باید واریز کنند تا واریز سود سهام عدالت به موقع انجام شود.

وی ادامه داد: قبل از نوروز برخی از این شرکت‌ها برای تامین بودجه و سود حاصل از سهام عدالت با مشکلات مالی رو به رو بودند که با توجه به رفع بخشی از این مشکلات، قرار است خرداد ماه امسال بخش دیگری از سود سهام عدالت برای مردم واریز شود.

جعفری اضافه کرد: همکاران ما در اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار با ۳۶ شرکت بورسی به صورت مستمر ارتباط دارند و پیرو سپرده گذاری شرکت‌ها مدام پیگیر هستند تا سود این شرکت ها برای اداره واریز شود. 

رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا مخابرات هم جزو شرکت هایی بود که با وجود بزرگ بودن شرکت مشکلات مالی داشت و نتوانست سود سهام خود را برای سهام عدالت قبل از نوروز واریز کند؟، گفت: مشکلات مالی به بزرگ و کوچک بودن شرکت‌ها ارتباطی ندارد، مخابرات هم ممکن است مشکلات خاصی داشته باشد، در واقع مشکل اصلی شرکت‌ها در ارتباطی است که با مشتریان خود دارند و مطالبات را نمی‌توانند دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است