Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که کمتر از 24 ساعت به دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی باقی مانده است، مهمترین تقابل را می‌توان به درون دروازه دو تیم لقب داد.

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان دروازه‌بان پرحاشیه و خبرساز تراکتورسازی بار دیگر مقابل پرسپولیس قرار گرفته است. دروازه‌بانی که با اعلام تمایلات قلبی خود و علاقه‌ای که به استقلال دارد، طی این سال‌ها همواره جدالی پرحاشیه حتی در دیدارهای تدارکاتی نیز تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکنون بار دیگر محسن فروزان برابر پرسپولیس قرار گرفته است و این در حالی است که در فصل گذشته یکی از اتفاقات عجیب را به نام خود زد. حضور او بعد از اعلام پنالتی برای پارس جنوبی جم در محوطه جریمه پرسپولیس و ماموریت برای نواختن این ضربه یک پیغام بزرگ داشت که البته با ناکامی‌اش در ثبت آن و نافرجامی در شادی بعد از آن، پایان یافت.


بیرانوند که در آن ضربه البته خوش شانسی نیز به کمکش آمده بود و ضربه پنالتی بعد از برخورد به هر دو تیرک عمودی چپ و راست راهی به دروازه نیافت، یک ناراحتی بزرگ از این دروازه‌بان که به قصد تخریب او ماموریت ثبت پنالتی را برعهده گرفته بود، در دل دارد. او بعد از آن اعلام کرد فروزان شانس آورد که در بازی برگشت و در استادیوم آزادی پنالتی به سود تیمش رقم نخورده وگرنه قصد داشته او اینبار تلافی حرکت فروزان را مقابل هوادارانش به نمایش بگذارد: " فروزان شانس آورد که در آن بازی (پارس جنوبی و دیدار برگشت) پنالتی اعلام نشد وگرنه آن را می‌زدم تا پنالتی زدن را هم یاد بگیرد."


اکنون در آستانه یک جدال حساس، کری دوباره محسن فروزان همه توجهات را به سمت شماره یک تراکتورسازی برده است. اقدامی که شاید بزرگترین مانع برای کمپین کاپیتان‌های دو تیم برای پاکسازی استادیوم لقب گیرد و هواداران پرسپولیس بابت این اظهارات به دنبال این هستند تا روز سختی را برای گلر حریف شکل دهند.


اما شاید اتفاق جالب‌تری در آستانه رقم خوردن باشد؛ علیرضا بیرانوند بعد از یک بازی دور بودن از ترکیب پرسپولیس به دلیل حضور در تیم ملی اکنون انگیزه بزرگی برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل دارد. انگیزه‌های شخصی او نیز برابر حریف کم نیست و مهمترین آن به درون دروازه حریف برمی‌گردد و اقدامی که فروزان در جدال با پارس جنوبی صورت داد. بیرانوند اکنون اگر بتواند نظر قطعی برانکو را برای ثبت پنالتی احتمالی برابر حریف را بگیرد، می‌تواند یکی از جنجالی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال ایران به نام خود کند. گلی که مطمئنا نه تراکتور که گلر حریف را هدف قرار خواهد داد که همواره طی سالیان اخیر با کری‌های خود باعث تکدر خاطر هواداران پرسپولیس شده است.


دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که پیش از این بازی با چند جمله انتقادی از سوی گلر تراکتورسازی مواجه شده است، امیدوار است بتواند وعده فصل گذشته خود در خصوص پنالتی احتمالی و ثبت آن در این بازی اینبار در آزادی به نام خود کند. شاید برانکو نیز علیرغم اینکه همواره به روحیه جوانمردانه بازیکنانش برابر حریف اعتقاد دارد و بعد از پنالتی جنجالی رامین رضاییان – مهدی طارمی به سپاهان به انتقاد از آن پرداخت نیز اینبار آن را به شکلی قبول کند و با گلر ملی‌پوش تیمش مدارا کند.


با این حال نباید از یاد برد که این بازی از حیث حساسیت و ویژگی‌هایی که دارد شاید مانع از این شود که برانکو و حتی بیرانوند نیز ریسک بزرگ را متحمل شوند و قبول کنند در این جو اقدامی اینچنینی را صورت دهند. باید تا شروع بازی منتظر ماند و دید اصلا پرسپولیس قادر به گرفتن پنالتی از حریف خواهد بود و یا اصلا بیرانوند در این شرایط این وظیفه را عهده دار خواهد شد یا خیر.

 

علیرضا بیرانوند تراکتورسازی تبریز پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تراکتورسازی تبریز پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازی آرسنال و بورنموث با نتیجه بدون گل دنبال می‌شد، پیش از پایان نیمه نخست برخورد به وجود آمده میان کای هاورتز با مارک تاوارس دروازه‌بان بورنموث از نظر داوید کوته داور این بازی و همچنین با تایید کمک داور ویدیویی، به سود آرسنال یک پنالتی بسیار عجیب اعلام شد. 

در این صحنه از نماهای مختلفی که نشان داده شده هیچ برخورد خاصی میان این دو نفر دیده نمی‌شود، الا اینکه هاورتز پای خود را به پای دروازه‌بان بورنموث گیر می‌دهد. بوکایو ساکا با گل کردن پنالتی اعلام شده توسط VAR گل اول بازی را به ثمر رساند تا شاگردان آرتتا در پایان نیمه نخست برنده به رختکن بروند.

آرسنال در نیمه دوم هم از حریف یک گل دریافت کرد که این گل توسط وی‌ای‌آر رد شد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد