Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،ابراهیمی مدیر کل محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل هنگام گشت و کنترل عرصه‌های طبیعی در بخش لاله آباد این شهرستان ۳ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۳ قبضه سلاح شکاری و لاشه ۳ قطعه پرنده دستگیرکردند.
وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل درماموریت دیگر با داشتن حکم قضایی منزل یک متخلف را بازرسی و لاشه یک قطعه چنگر و ۲ قطعه خوتکا را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل نیز سه شکارچی غیرمجاز را به همراه ۳ قبضه سلاح شکاری و لاشه شکارشده یک راس خوک وحشی دستگیرکردند.
مدیر کل محیط زیست مازندران با بیان اینکه جمع آوری دام‌های هوایی فقط محدود به آب بندان‌های بابلسر، فریدونکنار و محمودآباد نمی‌شود، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری نیز در حین گشت وکنترل در آب‌بندان روستای میانشاه ۱۰ رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.
انتهای پیام/ک


دستگیری ۷ شکارچی غیرمجاز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست شکار غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل های مترو!

تین نیوز

فرمانده یگان حفاظت مترو از افزایش تجهیزات و مراقبت های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل های مترو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، سرهنگ علی اصغر لک با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت های انتظامی در خطوط و ایستگاه های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامات و یگان حفاظت شرکت بهره برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

لک فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

وی افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

لک در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد