Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به هفته وحدت گفت: دشمن به دنبال بزرگنمایی اختلافات میان مسلمانان است‏.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله العظمی سیدمحمد حسینی زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به هفته وحدت اظهار کرد: مسئله اینکه ما باید در این شرایط وحدت را حفظ کنیم، یک امر حیاتی بوده و لازم است به آن توجه جدی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمنان ما بر اساس اختلافاتی که میان مسلمانان موجود بوده آنها را بزرگنمایی کرده‌اند، افزود: دشمنان قصد دارند با بزرگنمایی این اختلافات کل قضیه را از بین ببرند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه از نظر عقلانی صحیح نیست که ما در این شرایط به وحدت بین مسلمانان توجه نکنیم، ابراز کرد: دشمن امروز از هر جهت ما را احاطه کرده و باید در این راستا با وحدت مثال زندنی دشمن را ناامید کنیم.

وی با بیان اینکه نباید باپافشاری بر روی اختلافات به اسلام ضربه بزنیم، خاطرنشان کرد: باید از طریق عقلایی به موضوع نگاه کرد یعنی ما باید منافع را بررسی کرده و براساس آن عمل کنیم.

آیت‌الله حسینی زنجانی بیان کرد: براساس فرمایش امام علی(ع) اگر ما تدبیر نداشته باشیم به طور یقین با شکست روبرو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه یک امتی ولو اینکه در پاره‌ای جهات با هم اختلاف دارند نباید از زیر یک پرچم خارج شوند، تصریح کرد: نباید با دامن زدن به اختلافات مسیر را برای نفوذ دشمنان هموار کنیم و در نهایت شکست و نابودی خودمان را پیش بیاوریم.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه عقل و شرع حکم می‌کند که باید وحدت را حفظ کنیم، گفت: همه ما مسلمانان باید در برابر دشمن مشترکی که داریم وحدت را به نحو احسن حفظ کنیم تا کیان‌مان حفظ شود.

وی با اشاره به وضعیت مردم مظلوم یمن اظهار کرد: اتفاقات یمن همگی در نتیجه این است که برخی کشورهای به ظاهر مسلمان به وحدت جهان اسلام توجه نکرده‌اند.

آیت‌الله حسینی زنجانی با بیان اینکه اکنون ملت مظلوم یمن را سرکوب می‌کنند، عنوان کرد: در اثر همین عدم وحدت است که مردم یمن این چنین مظلومانه مورد هجوم قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر حمایت مسلمانان جهان از مردم یمن گفت: وظیه ماست که از مردم مظلوم یمن دفاع کنیم چرا که این مردم علاوه بر مسلمان بودن، شیعه نیز هستند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: باید هرآنچه در توان داریم برای کمک به مردم یمن به کار گیریم چرا که این ملت در مسیر حق و توحید قرار دارند و امیدارم ملتهای مسلمان بیدار شده و برای کمک به این مردم به صحنه بیایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی ظهر شنبه در نشست مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌هاس دفاع مقدس سپاه کربلا با تأکید بر تقویت تعامل و هم افزایی بین دو مجموعه اظهار داشت: جهت گیری فعالیت‌های امسال ما با محوریت دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران خواهد بود.

وی همچنین تلاش برای حضور راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و سربازان نیروهای مسلح در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را از اهداف برشمرد و افزود: برای اجرای برنامه‌های سوم خرداد و هفته دفاع مقدس در این مکان برنامه ریزی شود.

سرهنگ سلامی پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات را ظرفیت مهم و مؤثر فرهنگی برای یادمان‌های شهدای گمنام برشمرد و گفت: شهدای گمنام مظلوم‌ترین شهدا هستند و نباید در غربت بمانند.

برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به میزبانی استان مازندران

سرهنگ پاسدار محمد عباسپور مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلا نیز ضمن ارائه گزارشی از کمیته‌های پژوهش و گنجینه‌ها و المان‌های دفاع مقدس، بر هم افزایی و تعامل بیشتر دو مجموعه تأکید کرد و اظهار داشت: استفاده از هنر و مردمی کردن کنگره‌های شهدا که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، در دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران مورد توجه قرار گرفته است.

عباسپور برگزاری مراسم «فصل شیدایی»، نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به میزبانی استان مازندران، ساخت فیلم سینمایی «کالدو» با محوریت حماسه جنگل، شهربازی مقاومت، نصب المان‌های شهدا در وروی‌های استان، ساخت سمفونی شهدای مازندران و احیای تولید نشریه «سبز سرخ» را از جمله اقدامات پیش بینی شده ویژه دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران اعلام کرد.

کد خبر 6089824

دیگر خبرها

  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات