Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) مراسم سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین قرنی گلپایگانی، سوم و چهارم آذرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع غدیرخم برگزار می‌شود.
همچنین به همین مناسبت مراسم جشنی همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی یکشنبه، چهارم آذرماه از ساعت ۱۰ در این مسجد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله مجدهاشمی و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری همراه است.
سخنرانی سردار محمدحسین سپهر روز دوشنبه، پنجم آذرماه و علی اشرف‌نوری روز سه‌شنبه، ششم آذرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا از دیگر برنامه‌های این مسجد به مناسبت هفته بسیج است.
یادآور می‌شود، مسجد جامع غدیرخم در خیابان پاسداران، خیابان شهید کشوری(نگارستان هشتم)، خیابان مسجد، نبش کوچه شهید آجرپز واقع است.
فاطمه بغدادی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جشن میلاد پیامبر امام صادق مسجد جامع غدیر خم ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران

به گزارش جماران، این مراسم روز پنجشنبه مورخ 13 اردیبهشت 1403 در حسینیه شماره 2 جماران واقع در نیاوران، خیابان یاسر، انتهای خیابان سوده از ساعت 16 لغایت 17 و 30 دقیقه برگزار می شود.

 سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی خسروی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)