Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مجاوری مشاور وزیر اموزش و پرورش در این نشست صمیمانه، گفت: با تعامل و تفاهم نامه ای که بین آموزش و پروش و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در قالب آموزش به مدیران و کادر پرسنل مدارس تهیه شده است، به بالابردن سطح آگاهی پرسنل مدارس در موضوع مدیریت بحران خواهیم رسید.

در ادامه این نشست جعفریان رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه22، با بیان اقدامات انجام شده در مدارس سطح منطقه برای مقابله با بحران، گفت: طرح مدرسه آماده در منطقه 22 که با هدف آموزش مدیریت بحران به دانش آموزان و فرهنگیان در  مدارس سطح منطقه می باشد که با اجرای این طرح گام بلندی در عرصه آموزش و پیشگیری از وقوع حوادث و خطرات احتمالی برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بازدیدی از انبار تجهیزات امداد و نجات ستاد مدیریت بحران منطقه22 صورت گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امداد و نجات دانش آموزان مدرسه مدیریت بحران وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از ضرورت مدرسه‌محور کردن برنامه‌های هفته معلم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، هاشم ناظمی‌جلال  در جریان سفر خود به منطقه موچش با حضور در نشست شورای اداری آموزش و پرورش این منطقه در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات رئیس و مجموعه همکاران این منطقه به بیان وضعیت آموزش و پرورش و ویژگی‌های این منطقه پرداخت.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های بسیار مهم در راستای اعتلای آموزش و پرورش، مردمی‌سازی و جلب مشارکت عمومی در برنامه‌های آموزش و پرورش است، اظهار داشت: تعلیم و‌ تربیت باید پویا باشد و از تمام ظرفیت‌های خارج از دستگاه برای تحقق پویایی آن استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان این ظرفیت‌ها را مایه پیشرفت و تعالی همه‌جانبه این دستگاه عنوان و بر ایفای نقش مثبت همکاران اداری آموزش و پرورش در این راستا تأکید کرد.

وی یکی از ظرفیت‌ها و مناسبت‌های مهم در جریان مردمی‌سازی را توجه ویژه به هفته گرامیداشت مقام معلم دانست و با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار سال 96 با فرهنگیان، تصریح کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم باید با همراهی سایر دستگاه‌ها و با برنامه‌ریزی مطلوب در این زمینه انجام شود.

ناظمی‌جلال از ضرورت مدرسه محور کردن برنامه‌های هفته معلم خبر داد و با بیان اینکه باید در تمامی مدارس استان به نحو احسن به جایگاه معلم توجه شود، افزود: اولویت آموزش و پرورش در اردیبهشت‌ماه، باشکوه برگزار کردن برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به وضعیت موچش، یک‌دست بودن مدارس این منطقه از باب نوع مدارس را فرصت ارزشمندی برای تحقق عدالت آموزشی و توجه ویژه به مدارس عادی دولتی دانست و بر ضرورت برنامه‌ریزی در این حوزه تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش اشتان کردستان وضعیت نیروی انسانی در این منطقه را نسبت به شهرستان‌ها و مناطق دیگر استان مطلوب توصیف و نسبت دانش‌آموز به معلم را 14 عنوان کرد.

وی این نسبت را در مقایسه با دیگر شهرستان‌ها، عدد قابل ملاحظه و قابل اتکایی ذکر کرد و اذعان داشت: عدم کمبود حاد نیروی انسانی در منطقه موچش، دست مدیران این منطقه را برای برنامه‌ریزی بهتر باز گذاشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در بخش پایانی سخنان خود داشتن اولویت در کارها را یکی از ضروریات کار مدیریتی در آموزش و پرورش خواند و با اشاره به تجربه‌های موفق گذشته در این زمینه، بر تعریف برنامه کاری در تمامی حوزه‌ها تأکید کرد.

ناظمی‌جلال ابراز داشت: امیدواریم این سفر سبب پیگیری بیشتر برای حل مشکلات مختلف در حوزه‌های آموزشی و پرورشی شود.

در ادامه این نشست مراد خیرآبادی رئیس آموزش و پرورش منطقه موچش و معاونین و کارشناسان اداری به بیان اقدامات و مشکلات آموزش و پرورش در منطقه پرداختند.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • ۶۲ درصد جغرافیای ایران روی گسل یا در حاشیه گسل‌ها قرار دارد
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری