Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: از آغاز سال جاری عملیات تعمیر و نگهداری ماشین آلات راهداری این اداره کل در دستور کار قرارگرفت و با خرید 8 دستگاه کامیون ولو FMX  مجهز به نمک پاش مکانیزه، 10 دستگاه تویوتا هایلوکس و 4 دستگاه گریدر و همچنین با استفاده از 288 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در 26 راهدارخانه استان مستقر شده و در قالب 30 اکیپ، عملیات راهداری زمستانی را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از وظایف مهم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین نگهداری، ایمن سازی و بازنگهداشتن ۶۷۰۰ کیلومتر از راههای استان است که در این راستا تلاش می کنیم با همکاری سایر دستگاهها به ویژه پلیس راه وظایف جاری، اضطراری و دوره ای خود را بخوبی انجام دهیم.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین با ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، 313 کیلومتربزرگراه و بطور متوسط ۲۰ میلیون تردد ماهانه در محورهای مواصلاتی این استان در رتبه سوم کشوری قرار گرفته است.

پیرنون در ادامه گفت: خوشبختانه هم افزایی خوبی بین پلیس راه استان و راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین وجوددارد که امیدواریم با همکاری مناسب دستگاههای خدمات رسان قوت قلبی برای مسافران در تردد ایمن در جاده های استان باشد.

وی افزود: استفاده از تکنولوژی روز در جاده های استان موجب شده تا بستر بسیار خوبی در ایمنی جاده های استان مهیا و سفرهای راحتی محقق شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در این راستا اقدامات موثری برای یک مسافرت هوشمند تدارک دیده شده است بطوری که شهروندان عزیز می توانند با استفاده از نرم افزار برخط www.141.ir  تصاویر دوربین های نظارت تصویری در سراسرکشور را مشاهده و یا از طریق تلفن گویای 141 اطلاعات راهها را دریافت و سفر خود را مدیریت کنند.

پیرنون بیان کرد: با احداث و مرمت و بهسازی راهدارخانه های استان، و نصب سیستم های گرمایشی و سرمایشی و... به بهترین شکل ممکن تلاش شده تا رضایت شهروندان و مسافران جلب شود.

وی اظهارداشت: با برنامه ریزی و اقدامات خوب انجام شده در سال جاری تلاش می کنیم تا محورهای مواصلاتی استان باز بماند.

پیرنون ضمن انتقاد از وضعیت رانندگی در فصل زمستان اظهارداشت: در نوع رانندگی در فصل زمستان و تابستان نیازمند آموزش های تخصصی به مردم هستیم زیرا متاسفانه هنوز سرعت برخی رانندگان و نحوه رانندگی آنها در زمستان مانند تابستان است و به همین دلیل شاهد بروز سوانح جاده ای در این فصل هستیم.

وی بیان کرد: اغلب خودروها در زمستان فاقد زنجیر چرخ هستند و هنوز بین روشهای رانندگی برون شهری و درون شهری فرقی قائل نمی شوند که این رویکرد باید اصلاح شود.

پیرنون در خاتمه گفت: امیدواریم با ایجاد بسترهای لازم وارتقاء سطح خدمات رضایت‌مندی هموطنان نیز فراهم شود.

وی به منظور تضمین سلامت سفرهای زمستانی برای هموطنان عزیز ضمن تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خواستار همکاری با راهداران شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین راهداری و حمل و نقل جاده زمستان شبانه روزی محورهای مواصلاتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه