Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان دراین دیدار سردار بنی اسدی فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک هفته وحدت و هفته بسیج گفت: امنیت کنونی کشور را مرهون همدلی، همسویی و وحدت همه اقشار جامعه هستیم.

وی افزود: شیعه وسنی درهرجای دنیا برادرند و در سایه هوشیاری و بصیرت هیچ کس نمیتواند بین مسلمانان جهان تفرقه اندازی کند، اما باید همواره مراقب باشیم، چون کسانی در پی آن هستندکه بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار بنی اسدی فر با قدردانی از روشنگری‌های خوب ائمه جمعه و جماعات افزود: پیروی از اهل بیت سبب برقراری نظم اجتماعی برای اعتدال اسلامی است و اهل بیت علیهم السلام نیز پیروی از ولایت و رهبری در هر برهه زمانی را راه درامان ماندن از تفرقه دانسته اند.

انتهای پیام/ح

دیدارفرمانده انتظامی استان باامام جمعه کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او از دستگیری یک سارق در ارتباط با سرقت‌های رخ داده با با انجام اقدامات اطلاعاتی  ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سهرابی به نقش مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را به سرعت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد