Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@22:37:46 GMT

شفر بدون مترجم در اهواز

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۴۸۰۲

شفر بدون مترجم در اهواز

سرمربی استقلال برای هدایت تیمش در بازی با استقلال خوزستان با مشکل بزرگی روبرو است.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی از دقایقی دیگر تهران را به مقصد خوزستان ترک می کند که محمد حسین زرندی، مدیر روابط عمومی و مدیررسانه ای استقلال به دلیل شرکت در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در این سفر همراه تیم نیست.


زرندی جز مسئولیت در بخش رسانه ای باشگاه، مترجم شفر هم هست و با این شرایط سرمربی استقلال برای بازی با استقلال خوزستان با مشکلاتی روبرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته در هنگام بازی اشکان نامداری مربی دروازه بان های استقلال حرف های شفر را ترجمه خواهد کرد اما احتمالا این مربی نمی تواند در نشست قبل و بعد از بازی شرکت کند.

 

 

وینفرید شفر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینفرید شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت ۷۲.۵ میلیمتر بارندگی در حسینیه اندیمشک خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مجموع بارندگی سامانه در ایستگاه‌های سینوپتیک و باران‌سنجی استان خوزستان، اظهار کرد: میزان بارش سامانه بارشی از آغاز فعالیت تا ساعت ۱۰:۳۰ امروز (۱۳ اردیبهشت‌ماه) در حسینیه اندیمشک ۷۲.۵ میلیمتر، بیدروبه ۶۱.۵ میلیمتر، سراک ۲۹ میلیمتر، تاراز ۲۷ میلیمتر، ماهشهر ۲۲.۵ میلیمتر، سالند دزفول ۱۸.۵ میلیمتر، ایستگاه کشاورزی اهواز ۱۴.۸ میلیمتر، سردشت زیدون ۱۰.۹ میلیمتر، بستان ۱۰.۸ میلیمتر، مسجد سلیمان ۸ و لالی ۸ میلیمتر ثبت شده است.

وی افزود: میزان بارندگی در این مدت در درفول ۷.۵ میلیمتر، دزپارت ۶.۸ میلیمتر، شادگان ۵.۹ میلیمتر، جایزان ۵.۷ میلیمتر، قلعه تل ۵ میلیمتر، اروند کنار ۳.۸ میلیمتر، ام دبس ۳.۵ میلیمتر، آبادان ۳.۵ میلیمتر، دانشکده نفت کارون ۳.۲ میلیمتر، صفی آباد دزفول ۳.۲ میلیمتر، شوش ۳ میلیمتر، بهبهان ۲.۶ میلیمتر، ایذه ۲.۳ میلیمتر، فرهنگ شهر اهواز ۲.۲ میلیمتر، هندیجان ۱.۸ میلیمتر، ایستگاه فرودگاه اهواز ۱.۵ میلیمتر، شوشتر ۰.۸ میلیمتر و گتوند ۰.۶ میلیمتر بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک