Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-09@00:20:07 GMT

سفر نمایندگانی از کمیسیون فرهنگی مجلس به هرمزگان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۴۸۸۵

به گزارش وانانیوز،  حجت‌الاسلام والمسلمین آزادیخواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که استان هرمزگان قومیت‌های گوناگونی را در خود جای داده است، درسفر هیأتی از کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به هرمزگان گزارشی از نحوه فعالیت‌های دستگاه‌های فرهنگی در حوزه وحدت و مباحث مشابه برای ارائه به کمیسیون تهیه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که «به همراه سعیدی، دیگر عضو کمیسیون فرهنگی، این مأموریت را برعهده داریم»، خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی در برنامه‌های خود سرکشی به استان‌های گوناگون کشور را در دستور کار دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در هفته وحدت به سر می‌بریم هدف دیگر این سفر بررسی موضوع اتحاد بین تشیع و تسنن به ویژه در بندرعباس و استان هرمزگان است.

این دو عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ابتدا ورود با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی

نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081460 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ملایر چشم انتظار دور دوم انتخابات مجلس/ مشارکت چشمگیری در راه است
  • عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: دولت در زمینه کتاب‌خوانی خدمات خوبی به روستاها ارائه کرده است
  • سازمان هلال‌احمر خدمات بی‌نظیری در دوران جنگ ارائه کرد
  • سازمان هلال احمر کاملا مردمی است
  • صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟
  • مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • راند دوم
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم