Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران در صدد است تا پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ سه بازی دوستانه انجام دهد که تنها تقابل با قطر قطعی شده است.به گزارش بلاغ،تیم ملی فوتبال ایران که برای حضور پرقدرت در جام ملت های آسیا 2019 امارات آماده می شود، تاکنون ۳ مرحله اردوی آماده سازی برگزار کرده و قرار است مرحله نهایی اردوی ملی پوشان هم از ۲۴ یا ۲۵ آذر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی نهایی تیم ملی ایران قرار است در تهران و دوحه برگزار شود و پس از اینکهشاگردان کی روش چند روزی را در زمین شماره 2 کمپ تیم های ملی تمرین کردند، راهی دوحه قطر خواهند شد تا پس از حضور در کمپ اسپایر و تمرین کردن آماده برگزاری بازی های دوستانه شوند.

فدراسیون فوتبال در صدد است تا برای شبیه سازی بازی با ویتنام از حریفانی همچون فیلیپین، تایلند و چین استفاده کند و برای تقابل با عراق هم سوریه و فلسطین، گزینه های احتمالی سئول نشین ها ( محل ساختمان فدراسیون فوتبال ) برای برگزاری بازی دوستانه هستند. البته در اردوی دی ماه تقابل با قطر در ورزشگاه خلیفه دوحه  قطعی شده و شاگردان کارلوس کی روش 10 دی به مصاف عنابی ها ( لقب تیم ملی قطر ) خواهند رفت.

شاگردان مصدوم کی روش به جام ملت های آسیا می رسند

برای حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا، 3-4 بازیکن مصدوم حضور دارند که آنها در صورت انتخاب برای حضور در امارات، شرایط ایده آل پیدا خواهند کرد. علیرضا جهانبخش ( برایتون انگلیس )، سعید عزت اللهی ( ردینگ انگلیس )، پژمان منتظری ( استقلال تهران ) و مرتضی پورعلی گنجی ( یوپن بلژیک )، 4 بازیکن ملی پوشی هستند که تا 2 ماه دیگر به میادین بازخواهند گشت و مشکلی برای بازی کردن نخواهند داشت.

برنامه بازی های ایران در جام ملت های آسیا 2019

یوزها ( لقب تیم ملی فوتبال ایران ) پس از برگزاری 3 بازی تدارکاتی در قطر، راهی امارات می شوند و به 3 بازی مرحله گروهی آماده خواهند شد. شاگردان کی روش در نخستین گام 17 دی در ورزشگاه محمد بن زاید به مصاف یمن می روند و سپس 5 روز بعد ( 22 دی ) در استادیوم آل نهیان باید با ویتنام رو در رو شوند و در حساس ترین دیدار مرحله گروهی برای ایران، شاگردان کی روش با عراق در ورزشگاه آل مکتوم رقابت خواهند کرد.

جام ملت‌های آسیا 2019 از ۵ ژانویه تا اول فوریه (۱۵ دی تا ۱۲ بهمن) در امارات برگزار می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟

یحیی گل‌محمدی تا این لحظه گزینه اصلی باشگاه تراکتور است و در صورتی که حضور این مربی در تبریز منتفی شود، نفر بعدی یک گزینه خارجی خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که هشت روز از جدایی پاکو خمس می‌گذرد، همچنان سرنوشت نیمکت سرخپوشان تبریزی مشخص نیست و هر روز نام‌های مختلفی به‌عنوان گزینه احتمالی تراکتور مطرح می‌شود.

تا این لحظه یحیی گل‌محمدی همچنان گزینه اصلی مدیران باشگاه تراکتور برای حضور روی نیمکت این تیم است و تلاش‌ها برای حل مشکل این مربی ادامه دارد.

گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی تراکتور شد

مدیران تراکتور همسو با گل‌محمدی، مذاکراتی با قربان بردیف نیز انجام داده‌اند که این مربی اعلام کرده تا دهه سوم اردیبهشت‌ماه نمی‌تواند به تبریز بیاید.

در این شرایط امروز شایعاتی پیرامون مذاکره باشگاه تراکتور با یورگن کلینزمن مطرح شد که این موضوع صحت ندارد و مدیران تراکتور فعلاً تمام تمرکزشان را روی جذب گل محمدی گذ‌اشته‌‌اند و در صورتی که این اتفاق نیفتاد، همچنان نصرتی مسئولیت فنی این تیم را بر عهده خواهد داشت تا قرارداد قربان بردیف با تیم قبلی خود به اتمام برسد و این مربی ترکمنستانی بار دیگر به تبریز بازگردد. این اتفاقات البته تا این لحظه است و این احتمال وجود دارد که در ادامه اتفاقات دیگری رخ دهد.

تراکتور در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه 7 اردیبهشت به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد