Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار کوروش فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص همایش بزرگ فرماندهان و مدیران بسیج تهران به مناسبت هفته بسیج و هفته وحدت اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته مبارک بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در نظر دارد تجمع با شکوه ۲۵ هزار نفری فرماندهان و بسیجیان نخبه و نمونه نواحی مقاومت، حوزه ها، پایگاه ها، و اقشار مختلف بسیج شهر تهران را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی در ادامه با اشاره به اینکه در این همایش بزرگ خواهران و برادران بسیجی حاضر خواهند شد افزود: در این همایش که روز یکشنبه ۴ آذرماه ساعت ۸ صبح در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب برگزار می شود، فرماندهان ارشد ستاد کل نیروهای مسلح و سپاه پاسداران سخنرانی خواهند کرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) به اهدای تاج گل به مقام شامخ امام و تجدید میثاق با آرمان های ایشان اشاره کرد و بیان داشت: حضور بسیجیان سرافراز و فرماندهان نشان ‌دهنده ارادت بسیجیان و خانواده بسیج به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است لذا با ادای احترام به ایشان می خواهیم با ارمان های آن امام همام تجدید بیعتی دوباره داشته باشیم.

کد خبر 4466914

منبع: مهر

کلیدواژه: تجدید میثاق با آرمانهای امام هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (در ۱۲ اردیبهشت ماه) ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج امسال نامگذاری شده است.

او ادامه داد: بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری بهترین موقعیت برای ارج نهادن به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی افزود: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰۰ برنامه توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه اعم از دیدار از ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدای مربی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان  آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم