Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ابوالفضل کوهزادی اظهارداشت: رانندگی یکی از مسائل مورد علاقه و جذاب برای کودکان کم سن و نوجوانان است که به سن قانونی نرسیده اند و همیشه درصدد فرصت برای عمل کردن به خواسته ها و علاقه های خود هستند و نشستن در پشت فرمان اتومبیل برای آنها امری جذاب است.

وی بابیان اینکه هرگونه آموزش رانندگی باید صرفا از طریق خودروهای ویژه آموزش که دارای امکانات و علائم مشخصه است انجام شود، افزود:برخی از آقایان با قرار دادن خودرو در اختیار همسران و فرزندان فاقد گواهینامه در مکان های خلوت به آموزش آنان می پردازند که این روش آموزش نادرست بوده و علاوه بر ایجاد فضای تهدید و ناامنی برای خود و دیگران، موجب بدآموزی و بی توجهی به قانون و مقررات را برای افراد خانواده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی بابیان اینکه در قانون رانندگی بدون گواهینامه دارای عنوان مجرمانه است و مجازات مشخص و معین دارد، یادآور شد: فرایند رسیدگی و اعمال مجازات برای این  جرم باید در دادسرا و توسط مقام صالح قضایی اجرایی شود.

رئیس اداره عملیات و کنترل ترافیک پلیس راهور استان بااشاره به صدور۱۰ هزار و ۵۴۱ جلد انواع گواهینامه رانندگی  برای متقاضیان در هشت ماه نخست امسال، تصریح کرد: در هشت ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۵۰ راننده به علت نداشتن گوهینامه رانندگی برای اعمال قانون به دادسرامعرفی که از این تعداد ۷۵درصد مرد و مابقی بانوان بودند.

کد خبر 4466925

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی ترافیک گواهینامه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت یک نفر در بلوار شهدای گمنام رشت، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ در مسیر مخالف با ۲ دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی چانگان در حال حرکت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور گیلان تصریح کرد: در این حادثه راننده ۴۰ ساله یکی از خودرو‌های پراید متأسفانه در دم جان باخت و ۲ سرنشین دیگر آن مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ طالبی همچنین از مجروحیت راننده ال ۹۰ خبر داد و گفت: کارشناسان علت تصادف را عدم توانایی راننده ال ۹۰ در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

او بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه و با توجه به جلو رانندگی کرده تا از بروز تصادفات ناگوار جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • مهمترین اخبار ۱۶ اردیبهشت/ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • ماجرای فروش گواهینامه‌؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • ببینید | کامیون بستنی بدون راننده!