Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر صبح شنبه در حاشیه این آیین اظهار داشت: کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر سال آینده برگزار می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزهای صورت گرفته کمیته‌های تخصصی در حال فعالیت برای برگزاری باشکوه این رویداد هستند.

مصطفی مردانی افزود: طراحی لوگوی (آرم) کنگره اولین فعالیت کمیته فرهنگی - هنری کنگره است که شهریورماه امسال فراخوان ملی آن منتشر و هنرمندانی از سراسر کشور آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ارزیابی طرح‌های پیشنهادی برای نشان‌واره‌ی کنگره توجه به نمادها و نشان‌های استان بوشهر مدنظر بوده است، گفت: از میان آثار دریافتی اثر مهدی شیخی هنرمند هم استانی به عنوان طرح برگزیده انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر خاطرنشان کرد: لوگوی «کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر» با حضور حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، سردار علی رزمجو فرماندهی سپاه امام صادق (ع) و هنرمندان استان بوشهر در آیین «عاشقانه‌های هنر» رونمایی شد.

دبیرخانه کمیته فرهنگی هنری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر در سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در حال فعالیت است.

کد خبر 4466926

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج هنرمندان بوشهر بوشهر مصطفی مردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسوول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی بوشهر است.

حجت الاسلام محمد قادری افزود: خانم طاحونی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد.

مائده پیامی، مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی نیز این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می‌شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر