Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آلبوم «انتظار» با صداي «عليرضا خياباني» و آهنگسازي بهرام منصوراف، قلي عسگر اف، نيامدّين و امين ثابت اوغلو بر اساسِ چند ترانه‌ي محلي و سروده‌هايي از رسول حمزه‌اف و بختيار وهاب‌زاده منتشر شد. تنظيم قطعات اين اثر را «بهمن ميرزازاده» انجام داده است.
اين آلبوم که با همکاري آنسامبل سما اجرا شده، شامل 7 قطعه به نام هاي «قاداني من آليم»، «عزيز دوستوم»، «آلما آتديم»، «گئجه لر»، «آذربايجان»، «کيمه يالواريم» و «داشلي قالا» است و بهمن ميرزا زاده (تار، عود)، سعيد ميرزا زاده (کمانچه)، يوسف محرميان (بالابان) و نقي صاحبقراني (ناغارا) در نوازندگي قطعات به هنرنمايي پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عليرضا خياباني، زاده آبان 1337 در تبريز است و فارغ التحصيل رشته ژئوفيزيک از دانشگاه استانبول، او در شعر هم تياني و هم خياباني تخلص مي کند و قريحه شاعري فوق العاده حساس و نيکويي دارد و به تبع آن در 1385 موفق به دريافت دکتراي افتخاري ادبي دانشگاه باکو و پس از آن در 1386 به درجه استادي در همان دانشگاه دست يافت. از او کتاب هاي متعددي در زمينه شعر و ادب منتشر شده که در کتابخانه هاي معتبر کشورمان خزينه شده اند و از آن ميان مي توان به ياريله صحبت 1 و 2، از آب و گل به عشق، زلف آشفته، رباعيات خياباني و... اشاره کرد.
آلبوم موسيقي انتظار با صداي عليرضا خياباني و تنظيم بهمن ميرزازاده، از سوي مؤسسه نداي ايماژ تبريز منتشر شده و از همين موسسه، دومين آلبوم عليرضا خياباني با نام «شيرين يوخو» هم در آينده نزديک به انتشار خواهد رسيد. علاقه‌مندان مي توانند نسخه فيزيکي و اصلي «انتظار» را از مراکز معتبر فروش در بازار موسيقي تهيه و يا نسبت به خريد آنلاين و قانوني آن از طريق www.ritmo.ir اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب منتخب بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر ایران

در پایان سال 1402، مسابقات فوتبال لیگ برتر در روز یکشنبه به پایان رسید.

به گزارش طرفداری، در پایان سال 1402 نگاهی خواهیم داشت به بهترین عناصر انسانی فوتبال ما در سالهای برگزاری مسابقات لیگ برتر.

در این انتخاب به عناصری مثل عملکرد نفرات در سالهای مختلف، تعداد افتخارات تیمی و شخصی افراد و البته میانگین امتیازات این نفرات توجه کرده ایم. بهترین های تاریخ لیگ برتر ایران در هر پست و بازیکنان جانشین آن ها را با هم مرور کرده ایم.

دروازه بان: مهدی رحمتی/ علیرضا بیرانوند

دفاع راست: رامین رضاییان/ خسرو حیدری

دفاع چپ: احسان حاج صفی/ علیرضا نیکبخت واحدی

دفاع میانی: سیدجلال حسینی و هادی عقیلی/ شجاع خلیل زاده و پژمان منتظری

هافبک میانی: محرم نویدکیا و کریم باقری/ آندرانیک تیموریان و جواد نکونام

هافبک راست: مجتبی جباری/ مهدی رجب زاده

هافبک چپ: وحید امیری/ مهدی ترابی

مهاجمان: غلامرضا عنایتی و مهدی طارمی/ آرش برهانی و علی علیپور

سرمربی: امیر قلعه نویی/ یحیی گل محمدی

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • فیلم| «بی بدن» با صدای محسن چاوشی منتشر شد
  • ترکیب منتخب بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر ایران
  • حاج‌صفی، انصاری‌فرد و چشمی از لیست تیم ملی‌ خط خوردند
  • معرفی ۱۸ اثر برای اجرای عمومی جشنواره تئاتر خیابانی رضوی
  • پربازدیدترین اخبار فرهنگی ایمنا در سال ۱۴۰۲
  • معرفی ۱۸ اثر به مرحله اجرای عمومی جشنواره تئاتر خیابانی رضوی
  • لیست جدید تیم ملی فوتبال اعلام شد | شوک شبانه قلعه نویی به تیم‌ملی
  • (ویدئو) «بی بدن» با صدای محسن چاوشی منتشر شد
  • والنسیا در انتظار جشن خیابانی با تاجر روس
  • تک آهنگ «بی بدن» با صدای چاوشی منتشر شد