Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تکواندوی ایران توانست در نخستین مبارزه خود در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان تیمی، مقابل تیم آذربایجان به برتری برسد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی تیمی جهان در سال ۲۰۱۸ با حضور ۸ تیم دعوت شده از سوی فدراسیون جهانی از صبح امروز (شنبه) سوم آذر ۱۳۹۷ در امارات آغاز شد که تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران توانست در نخستین مسابقه خود مقابل تیم آذربایجان به برتری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران در گروه خود با تیم‌های آذربایجان، چین و ازبکستان هم‌گروه است که در نخستین دیدار به مصاف تیم آذربایجان رفت و موفق شد با نتیجه ۶۶ بر ۵۸ به برتری برسد. نمایندگان کشورمان در ادامه باید با تیم‌های چین و ازبکستان مبارزه کنند.

 

سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی اعضای تیم ایران را تشکیل داده‌اند.

 

دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند و قرعه نیمه نهایی براساس نتایج مرحله گروهی هر تیم تعیین می‌شود. هر برد ۳ امتیاز و هر تساوی یک امتیاز برای تیم‌ها در جدول رده بندی حساب خواهد شد.

 

هدایت این تیم را پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی، هاشم زنگنه به عنوان مربی و سیدحسن میر نیز به عنوان سرپرست بر عهده دارند.

 

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشن:  شک نکنید استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسن روشن در خصوص پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: خداراشکر بازیکنان خیلی خوب کار می‌کنند و خیلی خوشحالم که توانستیم در خارج از خانه به ۳ امتیاز حساس برسیم. فقط یک دلیل دارد که استقلال خیلی خوب بازی می‌کند و آن هم نداشتن ستاره است. استقلال بازیکنانی دارد که فقط به خاطره هواداران بازی می‌کنند و امیدوارم در آخر فصل بتوانند دل هواداران را خوشحال کنند.

بیشتر بخوانید: استقبال چند پرسپولیسی از فسخ قرارداد با تیم !

وی در مورد نقاط قوت استقلال گفت: نقاط قوت استقلال دویدن و کاور کردن یکدیگر است که در طول فصل در همه بازی‌ها شاهد آن هستیم. تنها ضعف استقلال هم عدم هماهنگی بین دفاع و هافبک‌های دفاعی تیم است که امیدوارم در بازی‌های آینده این موضوع برطرف شود.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه می‌گویند تیم دفاعی بازی می‌کند، یادآور شد: این مسئله شخصی دیگران است. طبق آمار ما الان جزو سه تیم برتر گل‌زن لیگ هستیم و این موضوع خیلی شفاف است ولی متاسفانه در لیگ ایران کسی دنبال فوتبال زیبا نیست و همه دنبال نتیجه‌گیری هستند. امیدوارم در پایان فصل قهرمانی استقلال را شاهد باشیم.

روشن در خصوص کلین شیت‌های سیدحسین حسینی در طول فصل، خاطرنشان کرد: خوشبختانه حسینی این فصل عملکرد خوبی داشته است. قطعا این کلین‌شیت‌هایی که داشته فقط به خاطر تمرکزهای کافی قبل بازی است. امیدوارم او در آینده بتواند دروازه استقلال را بیمه کند.

وی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود، تصریح کرد: شک نکنید می‌توانیم به قهرمانی برسیم چون بازیکنان باغیرت بازی می‌کنند. خیلی افراد قبل از فصل می‌گفتند تیم‌های تراکتور و سپاهان جزو مدعیان قهرمانی هستند ولی قهرمانی فقط به در اختیار داشتن بازیکنان گرانقیمت بستگی ندارد. در حال‌حاضر هم پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی می‌جنگنند و این مسئله به زیبایی لیگ کمک کرده است.

پیشکسوت استقلال درباره گل‌زنی گوستاوو بلانکو گفت: بلانکو خیلی خوب بازی می‌کند. خیلی‌ها هم در ۴ بازی گذشته استقلال به عملکرد این بازیکنان اعتراض می‌کردند ولی خیلی خوشحالم که در این بازی او گل زد. بلانکو در حال‌حاضر در اختیار تیم است و گل هم می‌زند و امیدوارم این روند برای او ادامه‌دار باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227112 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ناصر علیزاده نخستین طلایی ایران
  • تداوم صدرنشینی آپوئل در شب نیمکت‌نشینی مهری
  • روشن:  شک نکنید استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • برتری دو مستند چهارمحال و بختیاری در نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران هندبال ایران
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
  • بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم