Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در روز «جمعه سیاه» که در برخی از کشورها به یک رسم تبدیل شده است، اجناس در فروشگاه‌ها با تخفیف‌های چشمگیر عرضه می‌شوند، اما  فروشگاه‌های اینترنتی دیجی‌کالا و بامیلو، با افزایش چشمگیر قیمت اجناس و سپس تخفیف‌های ناچیز، از اعتماد مردم سوء استفاده کردند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند

با انجام معاملات امروز فرابورس، ۸۵ درصد از سهام استقلال و پرسپولیس توسط خریداران معامله شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری 85 درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز (دوشنبه - 3 اردیبهشت‌ماه) در فرابورس آغاز شد و در نهایت خرید سهام به طور رسمی از سوی خریداران انجام شد.

براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5درصد) انتقال پیدا کند.

قرار است پس از این مراحل اداری انتقال سهم از سوی سازمان خصوصی‌سازی انجام شود.

پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران فروخته شده بود.

به گزارش تسنیم، در حالی که سرخابی‌ها تا 5 اردیبهشت‌ماه برای بارگذاری مدارک در سامانه AFC مهلت دارند، با واگذاری رسمی 85 درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید، مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • رسمی؛ استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • معامله انجام شد؛ سرخابی‌ها فروخته شدند
  • استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند
  • معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند
  • آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد
  • خرید آنلاین مواد کامپوزیت دندان از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی