Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@20:16:47 GMT

درمان افسردگی با تن آرامی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۵۴۵۷

درمان افسردگی با تن آرامی

رکنا:«یوگا» شیوه ای تکمیلی در کنار درمان افسردگی است.

نتایج چندین مطالعه جدید نشان می دهد تمرین یوگا علاوه بر آرام کردن جسم و ذهن، موجب تسکین افسردگی هم می شود.

 به گفته محققان یوگا می تواند به عنوان یک شیوه تکمیلی در کنار شیوه های استاندارد درمان افسردگی موثر باشد.

«لیندزی هاپکینز»، محقق مرکز پزشکی سان فرانسیسکو آمریکا، در این باره می گوید: «قطعا یوگا نمی تواند درمان کاملی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شواهد بالینی نشان می دهد پتانسیل زیادی برای درمان دارد.»

هاپکینز در مطالعه خود که شامل ۲۳ کهنه سرباز مرد بود، به بررسی تاثیر یوگا بر این افراد پرداخت. این مردان به مدت هشت هفته و هفته ای دو بار در کلاس های یوگا هاتا شرکت کردند. یوگا هاتا بر تمرینات جسمانی، همراه با تمرینات مراقبه و تنفس تمرکز دارد.

یافته ها نشان داد شرکت کنندگانی که در ابتدای مطالعه دارای میزان بالای افسردگی بودند علائم شان بعد از هشت هفته به شکل قابل توجهی تسکین یافته بود.

در مطالعه دوم به بررسی یوگا بیکرام که شامل ۵۲ زن ۲۵ تا ۴۵ ساله بود پرداخته شد. یافته ها نشان داد آن دسته از افرادی که به مدت هشت هفته و دو بار در هفته در این کلاس ها شرکت کرده بودند در مقایسه با گروه کنترل شاهد کاهش شدید علائم افسردگی خود بودند.

کد خبر اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

کمین 2 مشتری مسلح برای پولدارهای عضو سایت دیوار + عکس تجاوز دو برادر به مرد برهنه در پارک + عکس اسامی اعضای باند واردات شکر اعلام شد +جزییات حکم قطعی دادگاه تجاوز دوستان شوهر صیغه ای به پریسا ! / مهدی فقط می خندید! تجاوز پدر شیطان صفت به 3 دخترش / او از این ارتباط ها فیلم های غیراخلاقی ساخته بود + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لباس های ناجور الهام در خیابان سرنوشتش را تغییر داد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشکی افسردگی درمان یوگا شیوه ساعت عکس پسر دختر من ازدواج تجاوز قتل فیلم ایران زوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار، سرمربی ملوان در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار حاضر شد و در ابتدا گفت: بازی مثل همه بازی‌ها سخت است و امسال بازی آسان وجود ندارد و نتایج هفته‌های اخیر این را ثابت می‌کند. تیم‌های در خطر سقوط و مدعی در نیم فصل تقویت شدند. در هفته‌های اخیر هم ما با تیم‌های مدعی و در خطر سقوط بازی داشتیم و کار سختی بود.

تشنه برد هستیم
برای بازی فردا زمان زیادی برای تمرینات تاکتیکی نداشتیم ولی بازیکنان شناخت کافی را از هم دارند و فقط بحث‌های آنالیزی داریم. بعد از سه هفته نبردن تشنه برد هستیم. کاملا برای بازی آماده هستیم و از هواداران می‌خواهم ما را تنها نگذارند. هواداران ما از نظر اخلاقی و فرهنگی فدق العاده هستند، هم آقایان و هم بانوان‌. فردا هم دوست داریم کنار ما باشند‌.

بازیکنان بی انگیزه در ترکیب جایی ندارند
ما در هفته‌ گذشته جلسات آنالیزی و توجیهی برگزار کردیم و خواستیم با تمرکز بالا بازی کنند و انگیزه گذشته را از دست ندهند. اگر غفلت کنیم همین جایگاه هم از دست می‌دهیم. ما از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که انگیزه کافی را داشته باشند وگرنه در ترکیب ما سخت قرار می‌گیرند. باید بدانند جایگاه چهارم بهتر از پنجم است. هرچقدر تنزل داشته باشیم در آینده کاری همه‌مان تاثیر منفی دارد. باید مصمم باشیم و با تمام وجود بازی کنیم. وقتی اختلاف یک گل هست هر لحظه ممکن است بازی مساوی شود. در بازی برگشت با استقلال خوزستان همه چیز برعکس شد و آنها گل مساوی را به ما زدند. بازی با استقلال خوزستان ضعیف‌ترین بازی فصل ما بود.

باید برای رتبه چهارمی تلاش کنیم
سخت است ولی دور از دسترس نیست. اگر ما غفلت نکنیم تیم‌های پایین‌تر به ما نمی‌رسند. ما نیم نگاهی به رتبه چهارم داریم و روی کاغذ شانس سومی هم داریم‌. ما باید برای چهارمی تلاش کنیم و این کار بزرگ را انجام بدهیم. ما کوتاه نمی‌آییم. من خودم جاه طلبم و از بازیکنانم هم این را می‌خواهم.

مصدومیت‌های جزئی داریم
ما محروم نداریم ولی مصدومیت‌های جزئی داریم چون بازی‌ها نزدیک است و باید با آن کنار بیاییم.

اهدای خون یک روز پیش از بازی
در انزلی این مشکل هست و من هم اُ منفی هستم و خواستم یک قدم کوچک بردارم و انشاالله که قبول باشد و خدا بپذیرد. از همه انزلی‌چی‌ها می‌خواهم که به هم‌نوعان‌شان کمک کنند.

دیگر خبرها

  • ژن‌های افسردگی و بیماری قلبی کشف شد
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • درمان بیماری‌های کلیوی با سم این حشره خطرناک
  • تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
  • دیدن و بوییدن غذا ممکن است به راه جدیدی برای درمان دیابت تبدیل شود
  • درمان بیماری کلیوی با سَم صدپایان!
  • مطالعه یک ماده مغذی، مسیری برای درمان اختلالات مغزی!
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود