Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌دنبال انتشار گزارش خبرگزاری تسنیم در دزفول درباره "غربت یادمان ۲ شهید گمنام شهرک حمزه شیرین آب دزفول" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول، گفت: سنگ مزار دو شهید گمنام شهرک حمزه شیرین آب ساخته و نصب شد. ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول،  15 مهر 1397 گزارشی در خبرگزاری  تسنیم خوزستان با عنوان «غربت یادمان 2 شهید گمنام دزفول؛ ارزش‌ها قربانی کوتاهی مسئولان» درباره‌ی پیکرهای مطهر دو شهید گمنام 22 و 30 ساله که در عملیات کربلای چهار به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند و پس از سال‌ها غربت به خاک سپرده شدند اما از سال 96 تاکنون این شهدا در پی بی‌مهری و در سایه بی‌توجهی مسئولان حتی یک سنگ مزار هم نداشته و به حال خود رها شده‌ بودند؛ منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این گزارش در مطالبه‌گرهای صورت گرفته خبرنگار تسنیم سرهنگ هادی‌ سعادت‌زاده اظهار داشت: حفظ سیره شهدا در مقابل تهاجم دشمن ضرورتی اساسی است. امروز حفظ سیره شهدا در جامعه و مخصوصاً جوانان در مقابل تهاجم دشمن اهمیت اساسی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول، افزود: به همت گروه جهادی حوزه انصار الحسین(ع) «پایگاه شهید صیاد شیرازی» سنگ مزار دو شهید گمنام عالی قدر شهرک حمزه شیرین آب شهرستان دزفول ساخت و نصب شد.

انتهای پیام/ ز

R41468/P41362/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228476 برچسب‌ها استان یزد شهید گمنام یادواره فرهنگی

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • غیرتی که در خون غلتید
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی