Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان شنبه، 3 آذرماه در مجمع جهادگران استان اظهار کرد: امروز بخش عظیمی از مردم استان مستحق کمک هستند که در این میان زحمات جهادگران می‌تواند موجب شادی آنها شود.
وی با بیان اینکه سنت الهی است که اراده خداوند بسیاری از موانع را از سر راه برخواهد داشت، افزود: در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اگر اراده خداوند نبود بسیاری از کار‌ها به نتیجه نمی‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه استان اضافه کرد: حضور ایران در مقابله با استکبار در جنگ هشت ساله تحمیلی با 2 نظریه روبرو است اول آنکه ایران باید به قدری مجهز باشد که بتواند جنگ علیه عراق را آغاز کند و نظر دوم آنکه اگر اراده مردم پای کار آید کمبود‌های کشور را جبران خواهد کرد.
مجیدی گفت: طبق آیه شریفه « وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ؛ و کسانی که در راه ما جهاد کردند به یقین آنها را به راه‌های خود راهنمایی می‌کنیم همانا خداوند با نیکوکاران است»( عنکبوت/آیه 69) این سنت خداوند است که اگر انسان اراده کند و با تمام توان و ظرفیت خود وارد میدان شود خداوند کاستی‌های او را رفع خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه قاعده جنگ در دنیا انجام عملیات در روز است، ادامه داد: در جنگ تحمیلی ایران برای جبران کمبود‌های خود، بسیاری از عملیات‌های مهم را در شب انجام می‌داد در این میان آنچه باعث پیروزی این ملت شد همان جهاد رزمندگان با تمام قوای خود و در مقابل رفع کاستی‌های توسط خداوند قادر بود.

ضرورت ظرفیت‌سازی در بسیج سازندگی
فرمانده سپاه استان یادآور شد: امسال مقام معظم رهبری هنگام برشمردن ظرفیت‌های جمهوری اسلامی به برخی اشکالات نیز اشاره داشت، اول آنکه اگر در سطح کشور و استان‌ها، وحدت رویه در میان دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
مجیدی با بیان اینکه بسیج قسمتی از نماد ظرفیت ملت ایران است، ابراز کرد: بسیاری از مسئولین کشور ظرفیت بسیج را باور ندارند در حالی که اگر روحیه بسیجی در میان مسئولان ما حکمفرما باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
وی گفت: اگر مسئولان ما دارای روحیه بسیجی بوده و عامل به آیه مذکور باشند بسیاری از مشکلات جامعه رفع خواهد شد، این نکته را نباید فراموش کرد که پیروزی ایران در واقعه طوفان طبس قسمت دوم همان آیه شریفه است٬ اگر ملت ایران و مسئولین خود را باور داشته و با تمام توان و تلاش خود وارد میدان شود مشکلات می‌شود.
وی بیان کرد: ظرفیت‌سازی در جهت ورود دستگاه‌های اجرایی به پای کار و هم‌افزایی بین گروه‌های جهادی که در حال حاضر جای کار دارد از مواردی است که باید مدنظر مسئول بسیج سازندگی قرار گیرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان بسیج روحیه بسیجی سردار مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم

علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در نوزدهمین نشست ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی پدیده گرد و غبار که با حضور سرتیپ مجید فخری - رئیس سازمان جغرافیای نیروهای مسلح - و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد، اظهارکرد: حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌هاست. ما باید از موازی‌کاری در این زمینه پرهیز کنیم و هر آنچه که در بحث اجرا به نتیجه رسیدیم با هوشمندی و اولویت بندی به آن بپردازیم.
وی ضمن تبریک روزملی خلیج فارس و یادآوری عملیات افتخار آمیز وعده صادق گفت: انتظار و برآورد ما مشخص شدن درصد پیشرفت و علل عدم انجام مصوبات و بررسی مشکلات بود و با توجه به تعاملی بودن ستاد، دستگاه‌ها باید به قانون ورود پیدا کردند و به انجام وظیفه بپردازند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: در نظرسنجی‌های معتبر مشاهده شده که دیدگاه‌های مخالف و موافق نسبت به محیط زیست منفی است و دشمن هم مرتب در حال تهدید کشور در این زمینه است. همچنین مطالعات علمی نشان می‌دهد که از بین ۱۰ موضوع مهم دنیا شش مورد آن به محیط زیست ربط دارد و ما باید توجه بیشتری به این مساله داشته باشیم.
سلاجقه یادآور شد: با توجه به عقبه سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و ظرفیت‌های آن و توانمندی‌های موجود لازم است در قالب تفاهمنامه دستگاه‌ها به‌صورت جدی پای کار باشند تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.
وی همچنین در خصوص تاثیر رسانه‌ها بر اقدامات و فعالیت‌های محیط زیستی اظهارکرد: رسانه‌ها به‌ویژه صداو سیما در حاشیه نیستند و تمام ظرفیت‌های خود را در اختیار کشور و محیط زیست قرار داده‌اند و ما باید از این ظرفیت استفاده و برای مردم امیدآفرینی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیگر خبرها

  • ضرورت اولویت قرار دادن حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران