Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@04:12:36 GMT

جسد مدفون شده راز قتل را لو داد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۵۷۳۳

به گزارش مهر، سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره فقدان شخصی مذکر به هویت «ح - ن» ۴۰ ساله در هفته گذشته در شهرستان دزفول، با بررسی های به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی از محل زندگی فرد مفقودی که یک ساختمان نیمه کاره بود دلایلی دال بر احتمال وقوع جنایت به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی دقیق از زیرزمین ساختمان مذکور نشانه‌هایی از خاک ریزی جدید مشخص شد؛ در نهایت در تاریخ ۳۰ آبان ماه جسد نامبرده که در زیر خاک مدفون شده بود کشف و علت مرگ خفگی تشخیص داده شد.

سردار عباس زاده بیان داشت: با تحقیقات گسترده پلیسی سرنخ‌هایی از اختلافات قبلی مقتول با شخصی به هویت"م - ح" ۳۳ ساله به دست آمد که با اخذ مجوز قضایی نامبرده پس از ۲۴ ساعت تعقیب و مراقبت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان  در پایان اذعان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش مشرق، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا…گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهاد‌های قبلی است + جزئیات توافق پیشنهاد شده
  • عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست | خواستار ورود دو کشور به عنوان ضامن توافق شدیم
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهادهای قبلی است
  • هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد