Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با بیان اینکه ۴۵ انبار احتکار کالا در خرم‎آباد کشف شده است گفت: کنترل بر برخی از صنوف مانند کامیون داران انجام‌شده به‌طوری‌که ماه‌ها جاده‌ها کنترل و مطالبات کامیون داران تا حدودی حل شد. ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ ماشاالله بازگیر ظهر امروز در اجتماع بسیجیان که در سالن اجتماعات حسینیه ثار الله خرم‌آباد برگزار شد بسیج را یکی از معجزات انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: بسیج حضوری آگاهانه، شجاعانه و مخلصانه در تمام عرصه‌های انقلاب دارد و حافظ هویت ملی و اسلامی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بسیج تجسم آرمان‌های ملی، مولد دانش، منطق‌گرا و تاریخ‌ساز است و بسیجیان مجاهدان فی سبیل الله هستند و تاکنون جذب حداکثری انجام‌شده و در حال حاضر یک‌سوم جمعیت شهرستان خرم‌آباد عضو بسیج هستند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد عنوان کرد: تاکنون آموزش‌های عقیدتی و نظامی انجام‌شده و  در بحث آموزش صالحین نیز هزار و 328  حلقه 22 نفره، 214 حلقه سرگروه، 14حلقه مربی و یک حلقه سرمربی 22 نفره تشکیل‌شده است.

وی بابیان اینکه این حلقه‌ها در راستای مباحثی ازجمله قرآن، احکام، احادیث و وصیت‌نامه شهدا فعالیت می‌کنند تصریح کرد: طرح شهید بهنام محمدی از مهرماه امسال برای دانش آموزان پایه هفتم شروع‌شده که از هر مسجد سه نفر جهت ارتباط با مدارس در نظر گرفته‌شده است و در بحث حفظ انسجام نیز گروه‌های مذهبی، نظامی و گردان‌های امام حسین(ع)، امام علی(ع)، بیت‌المقدس، کوثر، عاشورا، الزهرا و گردان سایبری تشکیل‌شده که در حال آموزش بوده و آماده هرگونه مأموریت هستند.

بازگیر خاطرنشان کرد: انقلابی گری، آتش به اختیار در مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... از دیگر مأموریت‌های بسیج است و تاکنون نشست‌های بصیرتی و روشنگری در تمام مباحث تشکیل‌شده و کارگاه‌های آموزشی عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی در تمام پایگاه‌های خواهران و مسابقات فرهنگی هنری در سطح پایگاه‌ها برگزارشده است.

وی به برگزاری مراسم آبروی محله و یادواره شهدا در محلات باهدف ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار اشاره کرد و گفت: همایش تخصصی مربیان افتخاری و پیشگیری از اعتیاد برگزار و همچنین آموزش نیروهای معتمد محل جهت امربه‌معروف و نهی از منکر و پیش‌گیری از اعتیاد، سبک زندگی اسلامی و استفاده از ظرفیت صداوسیما در تمام مباحث انجام‌شده است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد اظهار داشت: بازدید از محلات حاشیه شهر خرم‌آباد جهت پاسخگویی به مطالبات مردم، برگزاری جشن‌ها در پارک‌ها و محلات حاشیه شهر، اجرای جشنواره قرآنی در محلات، تشکیل کمیسیون مبارزه با مواد مخدر در محلات جهت رفع مشکلات افراد آسیب‌دیده برای بهبودی و برگزاری جلسات مکرر با کمپ‌ها، بهزیستی، کمیته امداد و همه ادارات جهت استفاده از ظرفیت بسیج برای رفع مشکل از دیگر اقدامات بوده است.

وی افزود: بانک اطلاعاتی معتادان ایجاد و خدمات‌دهی به محلات، اقدام قاطع و برخورد با قاچاقچیان، درمان معتادان و صیانت از بهبودیافتگان انجام می‌شود؛ در شش‌ماهه نخست امسال موفق به ترک اعتیاد 108 نفر و در شش‌ماهه دوم 128 نفر بهبودیافته بوده‌ایم.

بازگیر عنوان کرد: با فعال کردن 12 سالن ورزشی جهت پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در محلات، قهرمانانی از رشته کشتی ورزمی تحویل کشور داده‌ایم؛ در بحث سازندگی نیز بانک اطلاعاتی دقیق خانوارها ایجاد و افراد بیکار و آسیب‌دیده در محلات حاشیه شهر خرم‌آباد شناسایی‌شده است.

وی بیان کرد: خدمات عمرانی به محلات حاشیه شهر از قبیل تعریض خیابان‌ها، جدول‌کشی، فضای سبز، پارک و شن‌ریزی با کمک شهرداری خرم‌آباد و انتقال آب‌های سطحی اسدآبادی، تأمین روشنایی معابر با همکاری گروه‌های جهادی انجام‌شده است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد به واگذاری جهیزیه به افراد مستضعف، کمک به‌جا به‌جایی برخی خانواده‌های حاشیه شهر به مسکن مهر، اعزام گروه‌های پزشکی، اعزام افراد به مشهد مقدس و توزیع غذا در محلات حاشیه‌ای به تعداد بیش از پنج هزار بسته اشاره و تصریح کرد: وام اشتغال‌زایی به بیش از 150 نفر با کمک بسیج سازندگی استان، کمیته امداد و اداره ورزش به مبلغ بیش از سه میلیارد تومان پرداخت‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: 22 صندوق قرض‌الحسنه در محلات حاشیه شهر خرم‌آباد باهدف اشتغال‌زایی ایجاد و 214 گروه جهادی باهدف کمک فرهنگی و عمرانی تشکیل‌شده است و همچنین 42 گروه به مدت یک ماه در اکثر محلات خدمات عمرانی و فرهنگی ارائه داده‌اند.

بازگیر گفت: با کمک اتاق بازرگانی 10 کانکس برای کمک به مناطق زلزله‌زدگان ارسال‌شده است و بیش از 60 میلیون تومان توسط بسیجیان به موکب‌های کربلا و نجف در اربعین کمک شده است.

اختصاصی تسنیم/ تعزیرات دستور عرضه کالاهای احتکاری را صادر می‌کندبیش از 50 میلیارد تومان کالای احتکار شده در لرستان کشف شدانبار میلیاردی کالای احتکار شده در نجف آباد کشف شد

وی بابیان اینکه در عرصه اقتصادی نیز بسیج یکی از موفق‌ترین نهادها و سازمان‌هایی است که در اقتصاد مقاومتی بسیار عالی عمل کرده است اظهار داشت: آموزش کشاورزی، صنایع تبدیلی، خیاطی، قالی‌بافی، مکانیک، مشاغل خانگی نیز به متقاضیان ارائه و وام جهت اشتغال‌زایی ارائه‌شده است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد افزود: 45 انبار احتکار کشف، اجناس قاچاق شناسایی و کنترل قیمت‌ها با کمک تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی انجام‌شده و همچنین کنترل بر برخی از صنوف مانند کامیون داران انجام‌شده به‌طوری‌که ماه‌ها جاده‌ها کنترل و مطالبات کامیون داران تا حدودی حل شد.

وی بابیان اینکه در بحث امنیتی نیز گشت‌های شبانه راه‌اندازی و پایگاه‌ها فعال شد است عنوان کرد: همین امر سبب کاهش سرقت در محلات شده و بین 120 تا 150 نفر در محلات گشت زنی می‌کنند.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی از انبار یک نانوایی متخلف، ۴ تن و ۸۰۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع و احتکار شده کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی پلیس استان یزد، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی اظهار کرد: مأموران پلیس اماکن استان یزد با اطلاع از اینکه فردی آرد یارانه‌ای را دریافت و به قیمت آزاد به فروش می‌رساند بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مورد نظر ضمن هماهنگی قضائی و با حضور نماینده سازمان جهاد کشاورزی و مرکز بهداشت وارد عمل شده و به بازرسی از انبار نانوایی در یکی از محلات شهر یزد پرداختند.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی انجام شده ۴ تن و ۸۰۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع و احتکار شده کشف و در این خصوص یک متهم به مراجع قانونی معرفی شد.

موسوی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف همانند احتکار، قاچاق و… مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

کد خبر 749889

دیگر خبرها

  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد