Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج و روز "بسیج، جهاد کبیر و استکبار ستیزی"، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با عنوان "دستاوردهای بانوی دانشجو" در بجنورد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، امروز شنبه (سوم آذر)، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با عنوان "دستاوردهای بانوی دانشجو" و با محوریت مشاغل خانگی و تولیدات محصولات بومی خراسان شمالی در پنجمین روز از هفته بسیج که به نام روز "بسیج، جهاد کبیر و استکبار ستیزی" نامگذاری شده، در محل دانشگاه بجنورد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمود یزدانی، مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی در حاشیه بازگشایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف عرضه تولیدات بانوان در حوزه اقتصاد مقاومتی و ایجاد فضای گفتمان سازی عملی در بحث حمایت از کالای ایرانی دایر شده است.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه شامل 30 غرفه است، افزود: محصولات و تولیدات ایرانی شامل صنایع دستی، فرآورده های گیاهی و دارویی، تولیدات هنری(سفال و کار با سنگ و..)، کتاب، طب سنتی و عفاف و حجاب در این نمایشگاه عرضه شده است.

 

گفتنی است، این نمایشگاه از امروز سوم  آذر تا هفتم آذر ماه سال جاری در محل دانشگاه بجنورد دایر است و  علاقه مندان می توانند از ساعت 9 صبح تا ۱۶ از این نمایشگاه بازدید کنند.

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته وحدت ارومیه حسن روحانی آذربایجان غربی مشهد مقام معظم رهبری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خطبه نماز جمعه شبستان یزد سفر استانی بجنورد خراسان شمالی بانوی دانشجو نمایشگاه اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران

رسانه‌های ترکیه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران به تهیه گزاش درباره محصولات نظامی بخصوص در حوزه موشکی و پهپادی پرداختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ترکیه نظیر NTV و CNNTURK با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی کشورمان به تهیه گزارش از تسلیحات ایران بخصوص در بخش های موشکی و پهپادی پرداختند.

موشکهای مورد استفاده ایران در عملیات وعده صادق مانند فاتح، خیبرشکن، عماد و پاوه از محصولات مورد توجه این رسانه ها بود.

پهپادهای غنیمتی از آمریکا که توسط ایران مهندسی معکوس شده است نیز از دیگر موارد مورد اشاره رسانه های ترکیه در این نمایشگاه بود.

پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در ترکیه بازتاب قابل توجهی داشت. بخشی آن را به عنوان یک نمایش یا تئاتر مورد انتقاد قرار دادند که توجه جهانی را از موضوع قتل عام مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی منحرف کرد اما بخش قابل توجهی نیز پاسخ یک کشور اسلامی به رژیم صهیونیستی دانستند که تاکنون بی سابقه بوده است.

فشار افکار عمومی در ترکیه به قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی باعث شد تا اردوغان تصمیم به کاهش این روابط بگیرد.

تا ماه گذشته بیش از 60 درصد فولاد وارداتی رژیم صهیونیستی از ترکیه تامین می شد و حدود 40 درصد سوخت مورد نیاز این رژیم نیز از طریق ترکیه به آنها می رسید.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است