Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بند جنجالی فسخ قرارداد برانکو ایووانکویچ گفت: چنین چیزی را ندیده و نشنیده ام و بند فسخ قرارداد برانکو وجود خارجی ندارد. تمامی این حرف‌ها از سوی رسانه‌ها است.

کاشانی درباره با بازنشستگی حمیدرضا گرشاسبی و جایگزینان احتمالی او گفت: قانون گذاران باید پیش از اینکه گرشاسبی را بازنشسته اعلام کنند به دنبال فردی به خوبی او می‌گشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم چه شخصی را به عنوان جایگزین او می‌توانند انتخاب کنند چرا که کسانی همانند گرشاسبی توانایی بالایی در حوزه ورزش دارند و پیدا کردن جایگزین برای او بسیار دشوار است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسولیس افزود: افرادی همچون گرشاسبی توانسته اند در پست مدیریتی خود درخشش عالی داشته باشند و توانایی ان موضوع را نیز دارند تا در رده‌های بالاتری از مقام و منسب قرار بگیرند و کم و کاستی‌ها را نیز برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: 3 نامزد نهایی سرمربیگری چومبوک موتورز مشخص شد/برانکو در میان گزینه‌های احتمالی فحاشی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - تراکتورسازی را متوقف می‌کند دستمزد بالای کی روش او را از ایرلند دور کرد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس با شکست نساجی در قائمشهر ۵۶ امتیازی شد و تا پیش از دیدار استقلال - ذوب‌آهن موقتاً به صدر جدول صعود کرد. در شرایطی که استقلال با غلبه بر گاندوها مجدداً صدرنشین می‌شد، پیروزی دراماتیکی کسب کرد و با ۵۷ امتیاز، صدر را از رقیب سنتی پس گرفت.

بیشتر بخوانید: هفته بیست و ششم لیگ برتر| استقلال صدرنشین ماند / پیروزی سخت پرسپولیس با درخشش ستاره ازبک

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

گل‌گهر سیرجان صفر - شمس آذر قزوین صفر
پیکان صفر - آلومینیوم اراک یک
سپاهان اصفهان یک - استقلال خوزستان یک
نساجی مازندران یک - پرسپولیس 2
ملوان بندر انزلی یک - هوادار یک
صنعت نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر
فولاد خوزستان صفر - تراکتور تبریز 2
استقلال 2 - ذوب‌آهن اصفهان یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر در زیر آمده است:

کد خبر: 1229700 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال
  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال