Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوانازقم،حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی  در بازدید از حوزه آزمونی قم که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار گردید،ارتقای علمی و آموزشی طلاب و فضلای غیرایرانی را از اهداف اساسی و ارزشمند المصطفی برشمرد و گفت:طلاب و دانش آموختگان المصطفی با انگیزه، توانایی و دانش روزافزون، در خدمت نشر معارف الهی در اقصی نقاط عالم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه‌المصطفی نیز با بیان این که آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری جامعه‌المصطفی در کشور در پنج حوزه آزمونی قم، مشهد، اصفهان، تهران و گرگان در حال برگزاری است،عنوان کرد:این آزمون‌ها همزمان با ایران، در هفده نمایندگی جامعه‌المصطفی و براساس زبان‌های بومی منطقه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی ابراز امیدواری کرد مجاهدت طلاب به همراه برنامه ریزی دقیق اساتید، گروه های علمی و مسئولان جامعه المصطفی، موجب افزایش توان علمی دانش آموختگان غیرایرانی برای نقش آفرینی بیشتر آنان در صحنه های علمی و پژوهشی جهان گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیرانصاری، به تنوع رشته‌ای و ملیتی شرکت‌کنندگان در آزمون جامعه المصطفی اشاره نمود وگفت: در آزمون کارشناسی ارشد جامعه‌المصطفی، از 39 ملیت جهان در 41 رشته تخصصی با یکدیگر رقابت می نمایند و در دوره دکتری نیز داوطلبانی از 25 ملیت جهان در 24 رشته شرکت دارند.

انتهای پیام/ح

برگزاری سی وهشتمین آزمون کارشناسی ارشد طلاب غیر ایرانی در قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارتقای کیفیت و بهبود عملکرد آموزشی مدارس استعدادهای درخشان، ارائه بازخوردهای مؤثر و مناسب به ادارات کل آموزش و پرورش استان­‌ها، مدارس و دانش­‌آموزان در خصوص میزان تحقق اهداف یادگیری و ارزیابی عملکرد و میزان اثر بخشی آموزش‌ در مدارس سمپاد از اهداف مهم این آزمون است.  

در سال تحصیلی جاری، مرحله اول پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم  در سوم بهمن‌ ۱۴۰۲و پایه‌های دهم و یازدهم نیز چهارم بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.

پس از انجام فرآیند پایش عملکرد یادگیری، نتایج در اولین فرصت از طریق سامانه https://payesh.sampad.gov.ir  اعلام شده و کارنامه، کلید تصحیح، پاسخ‌نامه تشریحی در وبگاه مربوط برای هر دانش‌آموز قابل مشاهده است.

مرحله دوم پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان طبق برنامه دوره اول متوسطه (پایه‌های هفتم، هشتم ونهم) روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار و دوره دوم متوسطه (پایه های دهم ویازدهم شاخه‌های نظری و مهارتی) روز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری