Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:20:55 GMT

جشن میلاد نبی اکرم در مکتب نرجس

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۶۴۱۱

جشن میلاد نبی اکرم در مکتب نرجس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، منور شایسته خوی مدیر مدرسه علمیه مکتب نرجس در توصیف صفات پسندیده حضرت رسول(صلی الله علیه و آله و سلم) در مراسم جشن میلاد آن حضرت گفت: در بزرگی پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) همین بس که خداوند ایشان را با چند ویژگی شاخص (رحمه للعالمین) مبعوث کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیامبر(ص)  پدری مهربان و دلسوز، غمخوار و غصه دار در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه بودند.

وی افزود: برای شناختن رحمت خدا ولمس  قدرت خدا و مهربانی او باید سعی کنیم  پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم)را بشناسیم واز رفتارشان با مردم اعم از مسلمان و غیرمسلمان الگو بگیریم.

 

شایسته خوی پیرامون صفت "رحمه للعالمین"پیامبر افزود : "عالَمین" یعنی هرکسی که در جهان هستی است؛ رحمت گسترده­ی پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) به همه جهانیان اعم از انسان و غیرانسان، محیط زیست، گیاهان و تمام موجودات عالم می رسد.

 

وی ضمن  سفارش به طلاب برای خواندن کتاب مؤمنین همراه پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) ، گفت: یکی از ویژگیهای پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) "اشدّاء علی الکفّار" است؛ و این اصلاً به معنای عصبانی و خشمگین شدن یا رفتار زشت داشتن و پرخاشگر بودن نیست. برای اینکه بتوانیم "اشداء علی الکفار" باشیم ابتدا باید منسجم باشیم و وحدت پیدا کنیم.

مدیر حوزه علمیه مکتب نرجس بیان داشت: داعش به منظور تخریب مقام وعزت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) به وجود آمده است و آنها فهمیده اند تا زمانی که این دژ مستحکم پابرجاست کسی نمی تواند اسلام را نابود کند. ما باید دیوار مستحکمی باشیم در تداوم خاکریز نبی اکرم (صلی الله  علیه و آله و سلم) تا از نفوذ  دشمنان ونابودی اسلام جلوگیری کنیم.

  انتهای پیام//م.ص     برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (صلی ا... علیه و آله و سلم) و امام صادق (علیه السلام) در مکتب نرجس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما جنبش حزب الله اعلام کرد مبارزان ما حمله ترکیبی را با استفاده از پهپادهای انتحاری و موشک های هدایت شونده علیه مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره و محل استقرار نیروهای گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی انجام دادند و عملیات موفقیت آمیز بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

تصاویر یک صهیونیست از شلیک موشک از لبنان به شهرک «المناره»
کانال تلگرام شبکه «قدس فید» در زیر تصویری نوشت: یک شهرک نشین لحظه فرود آمدن موشک به شهرک «المناره» در شمال فلسطین اشغالی در شب گذشته، که از لبنان شلیک شده بود، تصویربرداری کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تصاویر برخورد موشک‌های حزب الله به اطراف «جبل الجرمق» در شمال فلسطین اشغالی
شبکه تلویزیونی «العالم»، تصویری را از لحظه برخورد موشک‌های حزب الله لبنان به اطراف «جبل الجرمق» در شمال فلسطین اشغالی منتشر کرد.
پایگاه نظامی «میرون» ارتش اسرائیل در این منطقه قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«حزب الله لبنان» شامگاه شنبه ده‌ها موشک و راکت به سمت بخش‌های شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت