Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مسئول مرکز تربیت مربی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه کشور در نشست توجیهی طرح ملی (بشارت 1452) در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در اراک گفت: حفظ جزء 30 قرآن کریم از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به تمامی دستگاه های فرهنگی ابلاغ شده است.
حجت الاسلام مهندسی افزود: با ابلاغ این طرح برنامه های قرآنی همسو با یکدیگر حرکت می کند و نتیجه مطلوب تری نیز حاصل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : طرح حفظ جزء 30 به بیش از 30 دستگاه فرهنگی ابلاغ شده و کتاب مشترکی نیز با همین موضوع به همه دستگاه ارسال شده است.
مسئول مرکز تربیت مربی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: حفظ جزء 30 قرآن کریم در وزارت آموزش و پرورش از ابتدای امسال آغاز شده و بیش از 13 میلیون دانش آموز می توانند در این طرح شرکت کنند.
حجت الاسلام مهندسی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه طرح ملی بشارت 1452 به آدرس www.besharat.com نسبت به نام نویسی در این طرح ملی اقدام کنند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی هم گفت: چهار اطلاعیه از زمان آغاز طرح ملی بشارت 1452 به ادارات اوقاف و امور خیریه استان ارسال شده و نشست ها و دستورکارهای این ادارات با دیگر دستگاه های فرهنگی و مسئول باید بر اساس اطلاعیه های ارسالی باشد.
حجت الاسلام حسینخانی افزود: 18 دستگاه فرهنگی در استان مرکزی در طرح ملی بشارت 1452 مشارکت دارند و کتاب جزء 30 نیز به تمامی این دستگاه ارسال شده است.
طرح ملی بشارت 1452 از ابتدای امسال در استان مرکزی همزمان با دیگر نقاط کشور آغاز شده و آزمون اداره کل اوقاف و امورخیریه استان نهم اسفندماه امسال برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: حفظ فرهنگ دستگاه ها قرآن کریم شورای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طاهری عصر یکشنبه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اجرای طرح نور توسط فراجا در سراسر کشور و در شیراز گفت: امیدواریم با همدلی میان همه دستگاه‌ها و با رویکرد مومنانه این طرح و با کرامتی که در کارکنان فراجا وجود دارد این طرح سبب بهبود سیمای فرهنگی شهرمان و زدوده شدن معضلات فرهنگی شود.

رئیس سابق شورای شهر شیراز گفت: امروز با اینکه فراجا مظلومانه اما با اقتدار در انتهای خط مقابله با بی حیایی‌ها ایستاده اما سایر دستگاه‌ها نیز در این خصوص وظایفی دارند که باید به ارائه گزارش کار در باب آن بپردازند.

طاهری با بیان اینکه به فرموده شهید بهشتی هم اقناع و هم قدرت هردو با هم لازمه مدیریت است گفت: اقناع به تنهایی ممکن نیست و قدرت بدون اقناع نیز به دیکتاتوری منجر می‌شود.

عضو شورای شهر شیراز گفت: دشمن امروز به دنبال دوقطبی‌سازی و تبدیل بدحجابی از مسأله‌ای فرهنگی به چالشی امنیتی است و از همین روی اهمیت و ظرافت مأموریت ناجا مشخص می‌شود.

وی از رئیس پلیس فارس خواست از فرمانده فراجا دعوت کند که پس از سرکشی از شهرهای مشهد و قم به شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) نیز سفر کند.

طاهری در پایان از شهردار شیراز درخواست کرد گزارش مستندی از اقدامات شهرداری شیراز با مضمون حمایت از طرح حجاب و عفاف به شورا جهت تنویر افکار عمومی ارائه دهد.

کد خبر 6097655

دیگر خبرها

  • قانون‌گذاری هوش مصنوعی اولویت مجلس نیست/ باید خط قرمزها روشن شود
  • نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اسلامشهر برگزار شد
  • برنامه دولت برای واگذاری های سال ۱۴۰۳ اعلام شد/ کیش ایر در اولویت
  • بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل به ایستگاه آخر رسید
  • استفاده از فلزیاب جرم است؟
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است