Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:00:15 GMT

جمعه سیاه امسال در آمریکا چگونه گذشت؟+فیلم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۶۸۰۰

جمعه سیاه امسال در آمریکا چگونه گذشت؟+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته در آمریکا و برخی کشورهای غربی دیگر جمعه سیاه بود. جمعه سیاه یا «بلک فرایدی» یک روز بعد از روز شکرگزاری و آخرین جمعه ماه نوامبر است که طبق یک سنت قدیمی، روز حراج یا خرید کالاهای ارزان به شمار می‌رود.

جمعه سیاه که در واقع، آغاز آیین خرید برای آغاز سال نو میلادی محسوب می‌شود، امسال نیز همچون سالهای گذشته باعث خلق صحنه‌هایی از هجوم مردم برای خرید اجناس ارزان‌قیمت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اشتیاق مردم کشورهای غربی و بویژه آمریکا برای خرید در این روز به اندازه‌ای زیاد است که فروشگاه‌ها از ساعات اولیه صبح فعالیت خود را برای عرضه کالاها و محصولات به جمعیتی که از یک شب قبل در پشت درب آنها صف بسته‌اند، آغاز می‌کنند. 

درگیری خریداران با یکدیگر بر سر اجناس، آسیب‌دیدگی یا حتی کشته شدن آنها و حمله مسلحانه به فروشگاه‌ها از جمله اتفاقات شایع جمعه سیاه به شمار می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: وعده صادق بزرگترین و مهم‌ترین عملیات نظامی یک کشور علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بود.
امام جمعه آران و بیدگل افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز با عملکرد خود در منطقه نشان دادند به غیر آدم کشی و کودک کشی کاری برای بهبود اوضاع در خاورمیانه انجام ندادند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه جامعه می‌شود و باید مسؤولان این موارد را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه امروز مردم در سرنوشت جامعه اثرگذارند، افزود: شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیاز به همراهی مردم دارد و مردم باید در این زمینه همراه مسوولان باشند.

دیگر خبرها

  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران