Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، یک مقام آگاه در نهاد ریاست‌جمهوری با تایید خبر استعفای ۹ مقام این نهاد به دلیل اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: مسیح مهاجری نمایندگی رییس‌جمهور در دانشگاه مذاهب اسلامی، علی یونسی دستیار رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها و اکبر ترکان مشاور رییس‌جمهور در امور احیای بافت‌های فرسوده از سمت خود استعفا داده‌اند و رئیس‌جمهور هم با استعفای انها موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهو رهم در راستای اجرای قانون با درخواست استعفای برخی مقام‌ها موافقت کرد. بر این اساس سید رضا اکرمی مشاور رییس دفتر رییس‌جمهور، بهمن حسین‌پور معاونت تشریفات دفتر رییس‌جمهور، فریدون وردی‌نژاد مشاور رسانه‌ای رییس دفتر رییس‌جمهور، علی جنتی مشاور رییس دفتر رییس‌جمهور، محسن محبی ریاست مرکز امور حقوقی بین‌المللی ریاست‌جمهوری و خلیل معظم‌زاده معاونت پشتیبانی و منابع انسانی نهاد ریاست‌جمهوری از همکاران خود خداحافظی کردند.

این مقام آگاه در نهاد ریاست‌جمهوری در پاسخ به این سوال که ایا گزینه های جایگزین این افراد مشخص شده‌اند، گفت: محسن مرتضایی‌فر اخیرا در حکمی از سوی واعظی به جای حسین‌پور به عنوان «معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهور» منصوب شد، اسماعیل آبادی به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی نهاد ریاست‌جمهوری مشغول می‌شود اما در مورد گزینه‌های دیگر تصمیم‌گیری نشده است ضمن اینکه برخی سمت‌ها چون مشاور و دستیار هستند الزامی به تعیین جانشین ندارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نهاد ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟