Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمایت حزب ندای ایرانیان از استانداری پوری‌حسینی در آذربایجان‌شرقی انتقاد سایر اصلاح‌طلبان را نیز برآشفته است و آنان با اشاره به سابقه‌ی او در سازمان خصوصی‌سازی کشور در رد پوری‌حسینی سخن گفته‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حمایت حزب ندای ایرانیان استان از استانداری سید مهدی پوری‌حسینی و معرفی او به‌عنوان فردی توانمند و ایده‌آل جهت والی‌گری در آذربایجان‌شرقی موجی از انتقادات شهروندان را به‌دنبال داشته است و آنان از سیاسی‌کاری این حزب اصلاح‌طلب در ترسیم آینده‌ی استان انتقاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر فعالان سیاسی اصلاح‌طلب نیز چنین رویه‌ای را در راستای سهم‌خواهی از دولت تدبیر و امید به‌خاطر مسایل انتخاباتی خوانده‌ و با حمله به معیارِ سیاسی حزب ندای ایرانیان، حمایت از پوری‌حسینی را در ریزش پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان موثر دانسته‌اند.

انشقاق میان اصلاح‌طلبان که از زمان حمایت آنان از 4 گزینه‌ی متنوع پدیدار شده، اکنون با معرفی گزینه‌ای دیگر از سوی حزب ندای ایرانیان افزایش یافته است و این احتمال وجود دارد استاندار انتصابی از سوی وزارت کشور از حمایت عموم اصلاح‌طلبان برخوردار نباشد و ماجراهای اسماعیل جبارزاده بار دیگر تکرار گردد.

باید دید با وجود مخالفت‌های علنی با حضور پوری‌حسینی در آذربایجان‌شرقی آیا وزارت کشور او را از سازمان خصوصی‌سازی به تبریز منتقل می‌کند یا آنکه در نهایت یکی از آقایان پورمحمدی، جهانگیرزاده و رحمتی به کرسی استانداری می‌رسد.

انتهای پیام/

   

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت انتخاباتی حجاریان!

اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای شکل دهی به یک جبهه بر اساس «سطح زندگی» و «سبک زندگی» می باشند.

سرویس سیاست مشرق- بررسی توئیت اخیر سعید حجاریان نشان می دهد اصلاح طلبان ساختاری و رادیکال در حال برنامه ریزی برای انتخابات ۱۴۰۴ در بستری از پروژه های سیاسی می باشند.

حجاریان طی توئیتی نوشت: دولت سیزدهم و تفکر حاکم بر آن چماقی بود به بار شیشه مملکت؛ مسئله نرخ بنزین، «نور» حجاب و دیگر طرح ها و اقدام های در پیش هم ضربات مهلک تری هستند. تداوم این تفکر در دولت چهاردهم آخرین چماق است بر بار شیشه و دیگر چیزی باقی نخواهد ماند.

بررسی این توئیت اما نشان می دهد که؛

الف- اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای شکل دهی به یک جبهه بر اساس «سطح زندگی» و «سبک زندگی» می باشند. ادعای افزایش نرخ بنزین عملا علی رغم تکذیب های مکرر آن توسط مسئولین به معنای تلاش برای تولید هراس در دهک های مختلف جامعه و به منظور تحریک جامعه اعتراضی بوده و برجسته سازی مساله طرح نور نیز در چارچوب کانونی سازی مساله آزادی های سیاسی- فرهنگی و تلاش برای بازنمایی ایجاد محدودیت ها معنا می یابد.

ب- اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای القای عدم دستاورد دولت سیزدهم و بدون اشاره به دستاوردهای آن، آنهم پس از میراث و آوار به یادگار مانده از دولت مورد ائتلاف اصلاح طلبان می کوشند تا از یک دوره ای شدن دولت رئیسی سخن به میان بیاورند.

به موازات این توئیت سعید حجاریان اما باید اشاره داشت که آنان طی هفته ها و ماه های گذشته کنش های انتخاباتی خود را آغاز کرده و تولید مساله در برابر دولت و نیز تلاش برای بازنمایی مبتنی بر نزاع در جبهه اصولگرایی را دنبال نمایند.

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • خواهر اسماعیل هنیه در زندان اسرائیل / دلیل: حمایت از حمله 7 اکتبر حماس
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی