Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان با ماه‌ها تلاش و پیگیری‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای این باند شدند.

به گزارش رکنا،سردار روح الامین قاسمی با بیان این که متهمان موادمخدر را از شرق کشور به مناطق مرکزی و پایتخت قاچاق Contraband می‌کردند ادامه داد: یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مواد نیز به عنوان سرکرده همین باند مشغول فعالیت بود که خوشبختانه شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اعضای باند در آخرین اقدام خود قصدداشتند مقادیر قابل توجهی مرفین و هروئین را به مرکز کشور منتقل کنند که با تلاش گسترده، اطلاعات کاملی از محل اختفای آنان در کرمان به دست آمد.

قاسمی به اعزام تیم ویژه‌ای از پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان به کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: در عملیاتی ضربتی و هماهنگ با حضور ماموران انتظامی کرمان هر ۴ عضو این باند دستگیرشدند.

به گفته سردار قاسمی در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ ۳۱۰ کیلوگرم مرفین، ۵ کیلوگرم هروئین و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر Drugs کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به دستگیری یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق موادمخدر در این عملیات، بر تشدید برخورد پلیس با قاچاقچیان موادمخدر تاکیدکرد و گفت: ریشه کنی این بلای خانمان سوز که هزینه‌های سنگینی را بر فرد، خانواده و جامعه تحمیل می‌کند نیازمند عزم ملی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

کمین 2 مشتری مسلح برای پولدارهای عضو سایت دیوار + عکس تجاوز راننده مترو به یک مسافر زن در مقابل مردم +عکس تجاوز دو برادر به مرد برهنه در پارک + عکس اسامی اعضای باند واردات شکر اعلام شد +جزییات حکم قطعی دادگاه تجاوز دوستان شوهر صیغه ای به پریسا ! / مهدی فقط می خندید! تجاوز پدر شیطان صفت به 3 دخترش / او از این ارتباط ها فیلم های غیراخلاقی ساخته بود + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لباس های ناجور الهام در خیابان سرنوشتش را تغییر داد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs اخبار حوادث موادمخدر باند هروئین دستگیر مرفین عکس تجاوز من پسر ازدواج فیلم ایران دختر آمریکایی روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند

ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران از انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در شهرستان گلبهار خبر داد.

حمید رضا شرف خانی امروز، ۸ اردیبهشت در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: با رصد و پایش عوامل یگان حفاظت و با دستور قاطع دادستان شهرستان گلبهار در همکاری با عوامل انتظامی کلانتری گلمکان، یک باب کوره غیر مجاز تهیه زغال و بیش از ۱۵ تن مقطوعات چوبی از گونه‌های ممنوعه گز و تاغ که به شکل ماهرانه‌ای از شهرستان‌های جنوبی استان قطع و به گلبهار حمل می‌شد شناسایی و توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه غیرمجاز احداث شده در یکی از روستاهای تابعه شهر گلمکان شهرستان گلبهار پس از شناسایی و اطمینان از وجود محموله قاچاق با دستور قضایی دادستان گلبهار توسط ضابطین بازگشایی و میزان ۱۵ تن مقطوعات چوبی جنگلی و یک باب کوره غیر مجاز توقیف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران بیان کرد: در همین رابطه چهار نفر از اتباع بیگانه مرتبط با این باند بازداشت و تحویل عوامل انتظامی گردیدند. 

شرف خوانی اظهار کرد: گونه جنگلی گز و تاغ با هدف تثبیت شن و جلوگیری از گسترش بیابان و تهدید سکونتگاه‌های شهری و روستایی در قالب پروژه‌های بیولوژیک بیابان‌زدایی با صرف هزینه‌های سنگین و تلاش‌های شبانه‌روزی در مناطق کویری خراسان رضوی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشت و نگهداری می‌گردد که با بی‌رحمی تمام و برای انتفاع غیر شرعی و غیر مجاز توسط افراد و باندهای قاچاق چوب آلات مورد تجاوز و قطع قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک