Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:00:39 GMT

بن کتاب در 16 کتابفروشی گیلان پذیرش می شود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۷۲۷۳

بن کتاب در 16 کتابفروشی گیلان پذیرش می شود

رشت - ایرنا – معاون فرهنگی و امور مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: بن های چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان در 16 کتابفروشی گیلان قابل پذیرش است.

حسین ابراهیمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کتابفروشی های یادشده جاهایی هستند که طرح تخفیف پائیزه کتاب تا چهارم آذرماه در آنها قابل اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان و سیصد و هفتادمین نمایشگاه استانی کشور با فروش 25 میلیارد ریالی به کار خود پایان داد افزود: هفت و نیم میلیارد ریال از این مبلغ بن کتاب بوده است.
ابراهیمیان با اشاره به برگزاری دهمین دوره یارانه حمایتی از کتابفروشی‌ها در هفته کتاب تصریح کرد: 16 کتاب فروشی استان همزمان با سراسر کشور تا چهارم آذرماه مجری طرح یادشده در گیلان هستند.
وی یاداور شد: طرح یادشده با شعار «حال خوش خواندن در پائیز کتاب» دهمین گام در راستای اعطای یارانه نشر کتاب از طریق کتابفروشی‌ها است که همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده و تا چهارم آذر ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه بر اساس این طرح، علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی صرفاً با همراه داشتن کارت ملی می‌توانند از تخفیف ١٥ تا ٢٥ درصدی خرید کتاب از کتابفروشی‌های عضو این طرح تا سقف یک میلیون ریال استفاده کنند، تصریح کرد: به منظور حمایت از نویسندگان تخفیف کتاب های تألیفی ٢٥ درصد و کتابهای ترجمه ١٥ درصد است.
به گفته ابراهیمیان؛ علاقه‌مندان به کتاب در شهر رشت می‌توانند به کتابفروشی‌های «انتشارات جنگل جاودانه»، «انتشارات طاعتی»، «انتشارات وارسته»، «باقری»، «کتابسرای دیبا»، «شهر کتاب»، «ماه نو»، «مرکز فرهنگی آسمان»، «کودک و نوجوان باز باران» و «مژده» مراجعه نمایند.
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: در سایر شهرهای استان نیز کتابفروشی‌های «روشنا» و «معلم» بندر انزلی، «خانه کتاب» و «شهر کتاب» لاهیجان، «خاوری» و «شهر کتاب» لنگرود عضو این طرح ملی هستند.
وی در پایان با اشاره به اجرای موفق طرحهای ملی «کتابفروشی به وسعت ایران» (آبان ٩٤)، «عیدانه کتاب» (نوروز ٩٥)، «تابستانه کتاب» (تیر و مرداد ٩٥)، «پاییزه کتاب» (آبان و آذر ٩٥)، «عیدانه کتاب» (نوروز ٩٦)، «تابستانه کتاب» (مرداد و شهریور ٩٦)، «پاییزه کتاب» (آذر ٩٦)، «عیدانه کتاب» (نوروز ٩٧) و «تابستانه کتاب» (مرداد و شهریور ٩٧) در گیلان، گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به سایت http://tarh.ketab.ir/default.aspx مراجعه نمایند.
بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» با مشارکت بیش از ٦٠ نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
1881 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كتاب و كتابخواني بن كتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟ (اینفوگرافی)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟ (اینفوگرافی)
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران