Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان پیشدار ظهر شنبه در نشست مشترک مدیران فرهنگی هرمزگان با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: توزیع بودجه های فرهنگی در کشور ناعادلانه است و باید توجه بیشتری به سازمان ها و ادارات فرهنگی در استان ها شود. متاسفانه بخشی از بودجه های فرهنگی به موسسات فرهنگی تخصیص می یابد که در استان هرمزگان هیچ پایگاه و تاثیری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشتر بودجه های فرهنگی در تهران متمرکز شده است، عنوان کرد: تمرکز بودجه فرهنگی در تهران و تخصیص به موسسات خاص یک آسیب جدی در حوزه فرهنگی است. متاسفانه اندک بودجه فرهنگی در مقایسه با استانهای دیگر به صورت نابرابر اختصاص می یابد. از کمیسیون فرهنگی مجلس توقع داریم از اعتبارات فرهنگی دفاع کند.

پیشدار اظهارداشت: ۸۰ درصد مدیران فرهنگی استان درگیر مسائل سخت افزاری است. زمانی برای فکر کردن و صرف انرژی بر حوزه های دیگر فرهنگی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه هنری در استان هرمزگان هنوز یک ساختمان ندارد و در ساختمان استیجاری مستقر است. ۴۰ سال از انقلاب می گذرد و هنوز حوزه هنری به عنوان متولی فرهنگ انقلابی فاقد ساختمان اداری در استان هرمزگان است.

کد خبر 4467009

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری هرمزگان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه، و کابل برق شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تجزیه و تحلیل مناطق جغرافیایی جرایم صورت گرفته مشخص شد اکثر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده که کلیه مجرمین سابقه دار منطقه تحت کنترل قرار گرفته و با اقدامات فنی و پلیس انجام شده در نهایت دو نفر از سارقان حرفه‌ای که تازه از زندان آزاد شده‌اند مورد شناسایی و رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و تکمیلی انجام شده مشخص گردید که سارقان با تشکیل باندی ۳ الی ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل فاقد سکنه و مغازه کرده‌اند که در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده‌اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

کد خبر 6098478

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • لزوم جمع آوری پایانه قدیم شرق در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود