Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:44:53 GMT

مورینیو: سانچس قصد ترک یونایتد را ندارد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۷۴۰۰

مورینیو: سانچس قصد ترک یونایتد را ندارد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد تایید کرد که الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی قصد ترک این تیم را ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره اهل شیلی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان آرسنال از این تیم جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. با این حال او در یونایتد عملکرد چندان خوبی نداشته و دچار مشکل شده است.  او در 5 بازی این فصل فیکس بوده و تنها 1 گل زده و شایعات در مورد جدایی او بیش از پیش شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال مورینیو تاکید کرد که چنین چیزی در ذهن ستاره یونایتد نیست.

 

 

 

 

او گفت:" الکسیس سانچس هیچگاه به من نگفته که می‌خواهد تیم را ترک کند. هیچگاه به من نگفته که از حضور در یونایتد ناراحت است.او می‌خواهد به بازی کردن و عملکرد خوب برای تیمش ادامه دهد و با سیستم ما هماهنگ شود. آیا می‌توانیم بهتر کار کنیم؟ همه می‌توانیم بهتر شویم. می‌توانیم خوب کار کنیم، او هم می‌تواند بهتر شود، همه بازیکنان می‌توانند بهتر باشند."

الکسیس سانچس منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الکسیس سانچس منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت خوسلو را برای تقویت خط حمله تیمش با قراردادی قرضی و به مدت یک فصل به خدمت بگیرد تا شرایط را برای تیمش در طول این فصل بهبود ببخشد.

این بازیکن که پیش از این هم سابقه پوشیدن پیراهن رئال را داشت و از پیش اعلام کرده بود که علاقه بسیار زیادی به این تیم دارد، از حضور دوباره در سانتیاگو برنابئو بسیار خوشحال بود و توانست عملکرد خوبی را هم به نمایش بگذارد و رضایت مدیران و کادر فنی و هواداران رئال را به دست آورد.

حالا نشریه رلوو خبر داده است که چند باشگاه اروپایی در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد به این مهاجم اسپانیایی هستند که بزرگ‌ترین آنها منچستریونایتد است و این احتمال وجود دارد که به زودی پیشنهاد رسمی از سوی آنها به دست او برسد.

هنوز مشخص نیست که تصمیم مدیران رئال برای آینده خوسلو چیست و آیا قصد دارند قراردادش را به مدت حداقل یک فصل دیگر تمدید کنند یا خیر. پیش از این صحبت‌هایی از علاقه باشگاه‌های عربستانی به او هم مطرح شده بود.

دیگر خبرها

  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • فردیناند: وین رونی معتقد بود از فن نیستلروی بهتر است / فیلم