Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» خبر داد باشگاه میلان در تابستان اخیر برای به خدمت گرفتن قرضی سرگئی میلینکوویچ ساویچ پیشنهادی 30 میلیون یورویی با قابلیت خرید رسمی در ماه آگوست آینده در ازای 90 میلیون یورو ارائه داده بود که از سوی باشگاه لاتزیو رد شد.  

بر اساس گزارش این روزنامه، باشگاه میلان بین تاریخ‌های 16 و 17 آگوست (25 و 26 مرداد) این پیشنهاد را به لاتزیو ارائه داده بود که مورد قبول این باشگاه ایتالیایی قرار نگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکین جدید میلان به دنبال این بودند پس از جذب گونسالو ایگواین، خرید مهم دیگری را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی به نام خود ثبت کنند که این بار به هدف‌شان نرسیدند.

کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو پیش از این به سیمونه اینزاگی، سرمربی آبی‌پوشان رم وعده داده بود که سرگئی میلینکوویچ ساویچ را در لیست فروش قرار نخواهد داد.

یوونتوس هم نسبت به جذب این هافبک صربستانی علاقه‌مند است، اما با جدایی جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی یوونتوس از این تیم و اینکه او در آستانه قبول پست مدیر اجرایی باشگاه اینتر است، آبی‌وسیاه پوشان میلان نیز می‌توانند جزو مشتریان ستاره لاتزیو شوند.

در کنار یوونتوس و اینتر اما باشگاه منچستریونایتد قرار دارد که می‌تواند رقم 120 میلیون یورویی مدنظر باشگاه لاتزیو را بپردازد و میلینکوویچ ساویچ را به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: لاتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد

لاتزیو ضمن رضایت از عملکرد گندوزی، قرارداد او را از قرضی به دائمی تبدیل کرد

طرفداری | باشگاه لاتزیو اعلام کرد بند خرید متئو گندوزی را فعال کرده و این بازیکن را رسماً به خدمت گرفته‌است. گندوزی در تابستان ۲۰۲۳ و با قراردادی قرضی و یک ساله از المپیک مارسی به لاتزیو پیوست و با عملکرد درخشان خود در ترکیب بیانکوچلستی، سران این باشگاه را برای خرید دائمی خود متقاعد کرد. گندوزی موفق به ثبت ۳ گل و ۴ پاس گل برای لاتزیو در فصل جاری شده‌است.

یکی از شروط دائمی شدن قرارداد گندوزی با لاتزیو این بود که باشگاه پایتخت نشین فصل را حداقل در رتبه دوازدهم به پایان برساند. با قطعی شدن این مهم، لاتزیو بند خرید ۵+۱۳ میلیون یورویی هافبک فرانسوی را فعال کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد