Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@17:09:20 GMT

ریزش کوه آزادراه پل زال- خرم‎آباد را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۷۵۳۰

ریزش کوه آزادراه پل زال- خرم‎آباد را مسدود کرد

رکنا: رئیس پلیس راه لرستان از انسداد آزادراه پل زال- خرم‎آباد بر اثر ریزش کوه خبر داد.

سرهنگ مرتضی چغلوند اظهار کرد: حدود ساعت 10 صبح امروز آزادراه پل Bridge زال- خرم‎آباد بر اثر ریزش کوه مسدود شد.

وی اضافه کرد: حادثه Incident در کیلومتر 21 منطقه کرکی اتفاق افتاده و تا اطلاع ثانوی این محور مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چغلوند جاده قدیم اندیمشک- پلدختر- خرم‎آباد را محور جایگزین این مسیر اعلام کرد و گفت: افراد تا اطلاع ثانوی می‎توانند از این محور برای تردد استفاده کنند.

رئیس پلیس Police راه لرستان به بارش برف در مناطق شمالی و شرقی استان نیز اشاره کرد و افزود: به علت وجود مه در این منطقه‎ها مخصوصا شهرستان الیگودرز محدودیت شدید دید داریم و جاده لغزنده است.

وی به رانندگان توصیه کرد که در صورت عبور از این محورها حتما زنجیر و سایر تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

چغلوند گفت: همچنین سرعت مطمئنه را رعایت و تا حد ممکن از سبقت‎های بی‎مورد خودداری کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

کمین 2 مشتری مسلح برای پولدارهای عضو سایت دیوار + عکس تجاوز راننده مترو به یک مسافر زن در مقابل مردم +عکس تجاوز دو برادر به مرد برهنه در پارک + عکس اسامی اعضای باند واردات شکر اعلام شد +جزییات حکم قطعی دادگاه تجاوز دوستان شوهر صیغه ای به پریسا ! / مهدی فقط می خندید! تجاوز پدر شیطان صفت به 3 دخترش / او از این ارتباط ها فیلم های غیراخلاقی ساخته بود + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لباس های ناجور الهام در خیابان سرنوشتش را تغییر داد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: پل Bridge حادثه Incident پلیس Police اخبار حوادث رئیس پلیس راه پل لرستان ریزش کوه خرم آباد عکس تجاوز من پسر ازدواج فیلم ایران دختر آمریکایی روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد آهکی ادامه داد: از ابتدای عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان افزون بر ۱۵ هزار متر مکعب خاکریزی در نقاط پرتگاهی، ۶۰۰ متر مکعب ترانشهبرداری و ریزش برداری ،۱۷۰ تن آسفالت گرم جهت لکه گیری ،۱۹۰ مورد لق گیری سنگ‌های بزرگ و… در این مسیر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات ایمن سازی این محور همچنان ادامه دارد، گفت: هم اکنون ۲ اکیپ لکه گیری و چاله گیری، ۱ اکیپ تعمیر و نصب گارد ریل، ۱ اکیپ نصب نیوجرسی به همراه ۲ اکیپ گشت راهداری در محور گنجنامه مشغول فعالیت هستند.

آهکی تاکید کرد: از تمامی رانندگان گرامی که قصد تردد در مسیر فوق را دارند خواشمندیم با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل از محور گنجنامه-تویسرکان عبور نمایند چراکه احتمال ریزش سنگ ریزه در برخی از مقاطع وجود دارد، لازم به ذکر است: گشت‌های راهداری به صورت ۲۴ ساعته مشغول پایش و گشت زنی در محور فوق می‌باشد و سامانه گویای ۱۴۱ به صورت شبانه و روزی آماده دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات همه همشهریان است.

گفتنی است؛ محور گنجنامه-تویسرکان به طول ۲۴ کیلومتر جز مسیرهای فرعی و کوهستانی استان همدان محسوب می‌شود که هرساله از اواخر آذر ماه به علت بارش سنگین برف، کولاک شدید، احتمال ریزش سنگ و نبود ایمنی کافی با پیشنهاد پلیس راه استان و موافقت کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و راهداری مسدود می‌شود.

کد خبر 6089567

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند