Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه خلیل آباد گفت: جلسات باید با اظهار نظر روسای ادارات شامل نظر ، پیشنهاد وانتقاد منجر به خروجی شود درغیر این صورت، جلسات ما بی روح خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت الاسلام علی ناهیدی صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلیل آباد که با حضور فرماندار و دیگر اعضا برگزار شد، اظهار داشت: جلسات باید با اظهار نظر روسای ادارات شامل نظر ، پیشنهاد وانتقاد منجر به خروجی شود درغیر این صورت، جلسات ما بی روح خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در بخشی از سخنان خود در جلسه  با اشاره به برگزاری مجالس ختم با هزینه های زیاد در شهرستان افزود: هزینه های زیادی در مراسم ختم اموات دراین شهرستان صورت میگیرد  که ضروری است همه هیئات مذهبی ومساجد وتکایا براساس میثاق نامه اجرایی این طرح اقدام کنند.

امام جمعه خلیل آباد از صاحبان عزا خواست، با رعایت این مهم در بحث مدت عزاداری وهزینه های پذیرایی، براساس این میثاق نامه که در شورای فرهنگ عمومی شهرستان تصویب شده است ، مراعات نمایند.

وی با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی خاطرنشان کرد:  85 درصد مردم منطقه کشاورز هستند ولی متاسفانه در کتابخانه ها درصدی کمی از کتب آنان مربوط به بخش کشاورزی میباشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد

سرهنگ نایب زاده گفت: با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان بستان آباد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی و کنترل خودرو‌های عبوری در محل عوارضی بستان آباد به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بستان آباد افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل بعدی تحویل مراجع قضایی شد.

نایب زاده با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد  از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود