Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@03:53:42 GMT

ورود بوسکتس به باشگاه 500 تایی های بارسا (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۷۷۸۶

سرخیو بوسکتس امشب بازی شماره 500 خود با پیراهن بارسلونا را تجربه خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب برای سرخیو بوسکتس، شب بسیار خاصی است. او در صورت حضور در بازی مقابل اتلتیکو که البته اگر دچار مصدومیتی ناگهانی نشود، قطعی است، پانصدمین بازی خود با پیراهن بارسا را تجربه خواهد کرد.

یوسکتس که محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست، اولین بار سال 2008 و در فصل نخست حضور گواردیولا در بارسا توانست به تیم اول راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر او تنها شش بازیکن در تاریخ بارسا از مرز 500 بازی با پیراهن آبی و اناری گذر کرده اند: ژاوی، اینیستا، مسی، پویول، میگلی و ویکتور والدس.

 

او 323 بازی در لالیگا، 98 بازی در لیگ قهرمانان، 56 بازی در کوپا دل ری، 14 بازی در سوپرکاپ اسپانیا، 5 بازی در جام جهانی باشگاه ها و 3 بای نیز در سوپرکاپ اروپا برای بارسلونا انجام داده است.

13 گل به ثمر رسانده، یک گل به خودی زده و 33 پاس گل داده است. بوسکتس 116 بار کارت زرد دریافت کرده و دو بار نیز از زمین اخراج شده است. 363 پیروزی، 84 تساوی و تنها 52 شکست، حاصل کار بارسا با حضور بوسکتس درون  زمین بوده است. پیکه با 463 بازی، نزدیک ترین تعقیب کننده بوسکتس است.

 

 

 

 

بارسلونا سرخیو بوسکتس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا سرخیو بوسکتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه که پیشتر تجربه زدن چهار گل به بارسلونا را داشته، اما هفته گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته بود این کار را انجام بدهد، بازی برگشت را برای درخشش خود انتخاب کرد تا پیش چشم هواداران بارسا شادی کند و مثل سه سال قبل دوباره عامل حذف آبی اناری‌ها شود.

فوق ستاره فرانسوی  در دقیقه 61 گل سوم پاری‌سن‌ژرمن را در مسابقه برگشت مقابل بارسلونا زد تا تیمش را در مجموع پیش بیاندازد و در آستانه صعود قرار بدهد، اما در دقایق پایانی که شاگردان ژاوی برای زنده کردن امیدهایشان تلاش می‌کردند تا گل تساوی را بزنند، امباپه با فرصت طلبی و شوت محکم در محوطه جریمه گل چهارم را زد و یک شادی جنجالی انجام داد.

امباپه که در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 21-2020 در ورزشگاه نو کمپ هت‌تریک کرده بود، دوباره در زمین بارسا درخشید و بار دیگر حذف بارسا را مقابل چشمان هواداران‌شان رقم زد.

فوق ستاره فرانسوی پس از اینکه از دفع توپ اشتباه ژول کنده استفاده کرد و گل چهارم در بازی برگشت را به ثمر رساند، از روی تابلوهای تبلیغاتی پرید و به سمت جایگاه تماشاگران رفت و مقابل هواداران بارسلونا که بالای سرشان هواداران پاریسی بودند، خوشحالی جنجالی انجام داد.

بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن هم که سر از پا نمی‌شناختند، دور امباپه حلقه زدند و با او شادی را ادامه دادند که دخالت داور به خوشحالی آنها پایان داد تا بازی پس از دقیقه 89 هم دوباره از سر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • اشک‌های لامین یامال پس از شکست تلخ بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • عکس| چشم و چراغ استقلال دویست تایی شد