Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هرگونه گمانه زنی رسانها ها در خصوص اختلافش با استیو منوچین، وزیر خزانه داری این کشور و احتمال برکناری او را رد کرد و آن را بخش از اخبار جعلی رسانه ها دانست.

پیشتر نشریه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت رئیس جمهور آمریکا از عملکرد وزیر خزانه داری خرسند نیست و به احتمال زیاد گزینه بعدی که در کابینه ترامپ برکنار می شود، استیو منوچین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی دیگر از رسانه های آمریکایی به تبعیت از وال استریت ژورنال اعلام کردند دونالد ترامپ از اقدامات اجرایی استیو منوچین راضی نیست. پس از انتشار این گزارش، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به این ادعا بیانیه ای منتشر و اعلام کرد از عملکرد منوچین رضایت دارد ولی به خاطر حمایت او از «جروم پاول»، رئیس فدرال رزرو، لب به انتقاد از وی گشوده است.

ترامپ روز گذشته، ضمن انتقاد از گزارش وال استریت ژورنال اعلام کرد نارضایتی اش از فدرال رزرو آمریکا [بانک مرکزی آمریکا] به وزارت خزانه داری نیز گسترش یافته است. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، منوچین تنها فردی بود که اوایل سال جاری میلادی به ترامپ پیشنهاد داد پاول را جایگزین جانت یلن، رئیس سابق فدرال رزرو کند.  پس از آن، انتقادات ترامپ از اقدامات رئیس فدرال رزرو باعث شد  این ادعا مطرح شود که او از عملکرد وزیر خزانه داری نیز رضایت ندارد.

با این حال، ترامپ، گزارش وال استریت ژورنال را رد کرد و آن را در زمره اخبار جعلی توصیف کرد.

طی چند هفته گذشته، گزارش هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه ترامپ از سیاست های فدرال رزرو آمریکا در خصوص افزای نرخ بهره پایه ناراضی است؛ چرا که این اقدام ممکن است به کاهش سرعت رشد تولید ناخالص داخلی منجر شود. رئیس جمهور آمریکا، ماه گذشته گفته بود «من فکر می کنم فدرال رزرو  اشتباه می کند. آنها خیلی ضعیف هستند.»

وال استریت ژورنال  پیش از این به نقل از منابع نامشخص گزارش داد ترامپ از اقدامات منوچین در تجارت با چین راضی نیست. از سوی دیگر، ترامپ نگران آشفتگی های اخیر در بازارهای مالی آمریکا است و منوچین را مقصر نوسانات شدید می‌داند. وال استریت ژورنال همچنین از احتمال عزل و نصب های بیشتر در دولت ترامپ پس از انتخابات میان دوره ای این کشور خبر داده است.

شبکه سی ان ان  نیز پیش از این گزارش داد چندین مقام عالیرتبه و اعضای کابینه ترامپ از جمله جان کلی، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید و کریستین نیلسن، وزیر امنیت داخلی، احتمالا طی هفته های آینده مجبور به کناره گیری از سمت خود شوند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا رسانه رئیس جمهور رشد تجارت چین دولت انتخابات کاخ سفید چین رئیس جمهور آمریکا رسانه کاخ سفید وال استریت پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است

منابع آمریکایی مطلع روز جمعه به پایگاه خبری اکسیوس اعلام کردند که وزارت خارجه این کشور تحریم گردان «Netzah Yehuda» ارتش رژیم صهیونیستی که مرتکب نقض حقوق بشر در کرانه باختری شده را متوقف کرده و درحال حاضر درحال بررسی این مسئله با اطلاعات به دست آمده جدید از این رژیم طی روزهای اخیر است.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری اکسیوس اعلام کرد با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از سوی رژیم صهیونیستی، اعضای کنگره و حتی مقامات ارشد دولت بایدن تحت فشار شدیدی برای تجدیدنظر درخصوص تحریم‌های احتمالی علیه رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش منابع مطلع آمریکا قصد داشته تا از ارائه کمک نظامی و آموزش به گردان «Netzah Yehuda» خودداری کند که خود اقدامی بی‌سابقه در روابط واشنگتن و تل‌آویو محسوب می‌شد.

یک قانون امضا شده در سال 1997 در آمریکا، این کشور را از ارائه کمک‌های خارجی و ارائه آمورش‌ها از سوی وزارت دفاع به نیروهای پلیس، نظامی و امنیتی که متهم به نقض حقوق بشر هستند، ممنوع می‌کند.

هفته گذشته پایگاه خبری اکسیوس گزارش داده بود که بلینکن به دنبال اعمال تحریم‌هایی علیه گردان «Netzah Yehuda» ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتشار این خب باعث شد تا بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون این رژیم به طور علنی از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بخواهند تا از انجام چنین اقدامی پرهیز کند.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، عضو کابینه جنگی این رژیم در این رابطه با بلینکن به گفت‌وگو پرداختند و اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نیز با کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا به گفت‌وگو پرداخت.

به گفته مقامات رژیم صهیونیستی، تل‌آویو در پیغام‌های خود به ـآمریکا از این کشور خواسته تا در تحریم این گردان ارتش رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام