Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی امروز در بازدید از شیرخوارگاه امام علی (ع) و مرکز 123 اورژانس اجتماعی استان البرز ضمن اشاره به روز جهانی منع خشونت علیه زنان و با تبریک به مناسبت هفته وحدت، اظهار داشت: اخلاق اسلامی و ادب حکم می کرد با توجه به مناسبت های یاد شده، دیداری با همنوعان خود که در حوزه اجتماعی دچار نقصان و کمبودهایی هستند، داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این بازدید با همراهی جمعی از مدیران کل استان از شیرخوارگاه امام علی (ع) و اورژانس اجتماعی البرز بازدید کرده و در جریان روند امور آنها قرار گرفتیم.

شهبازی گفت: فعالیت های سازمان بهزیستی استان که عاشقانه از کودکان بی سرپرست این مرز و بوم نگهداری کرده و در راستای تعلیم و تربیت آنها اقدام می کنند، قابل قدردانی است.

وی افزود: بررسی های صورت گرفته و گزارش های ارائه شده از اقدامات اورژانس اجتماعی، حاکی از این موضوع است که این مجموعه به توفیق نزدیک است.

شهبازی افزود: طی مدت حضورم در البرز از برخی محل های زیرمجموعه حوزه بهزیستی نیز بازدید داشتم که شواهد موجود حاکی از آن است که تیم خوب بهزیستی البرز پای کار و آماده هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید مقرر شد برای تعمیرات و تجهیزات و ... اعتباری در نظر گرفته شود و در اولین فرصت تخصیص یابد. 

سرپرست استانداری البرز گفت: این بازدید ها مستمر خواهد بود و مجموعه استان برای به زیستن گروه هدف تلاش وافری خواهند داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرپرست استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم افتتاح مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی شهید مدافع حرم علیرضا قبادی دانشگاه آزاد اسلامی البرز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در واحد کرج برگزار شد.

دکتر طهرانچی ضمن بازدید از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی با جمعی از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و فناوران به گفت‌وگو پرداخت.

این مجتمع با مساحت ۳۹۰۰ متر مربع دربرگیرنده مجموعه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، مرجع و همکار دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و مشتمل بر ۵۱ فضای آزمایشگاهی تحقیقاتی است که در ۷ گروه مختلف ساماندهی شده‌اند.

برق، الکترونیک، هوش مصنوعی، فناوری‌های نوین، شیمی، کشاورزی، کشت بافت، محیط زیست، غذا و دارو، مجموعه کارگاه‌های طراحی و دوخت و تحقیقاتی پزشکی از جمله مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این مجموعه آزمایشگاهی است.

گفتنی است ۲۰ عضو هیأت علمی، منتورینگ مجتمع شهید قبادی را در کنار ۳۲ کارشناس آزمایشگاه‌ بر عهده دارند و تمامی فعالیت‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی استان البرز در قالب ۱۱ آزمایشگاه همکار سازمان‌ها در این مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی فعالیت انجام می‌شود.
همچنین دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه‌های خود از مهدکودک سمای واحد کرج بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229098 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه